شناسهٔ خبر: 67276536 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حسینی: فونتانا سرمربی تیم ملی بوکس می‌ماند؛ هرناندز در تیم‌های پایه کار خواهد کرد

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون بوکس، گفت: فونتانا به‌عنوان سرمربی تیم ملی به کارش ادامه می‌دهد و هرناندز نیز به‌زودی وارد ایران می‌شود و در تیم‌های پایه کار خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

سیدروح‌الله حسینی در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص برگزاری مسابقات بوکس گرامیداشت شهید جمهور و شهدای خدمت در سالن شهید افراسیابی تهران، اظهار داشت: تصمیم گرفتیم تا این مسابقات را به مناسبت گرامیداشت شهدای خدمت برگزار کنیم و یاد و خاطره این بزرگواران را زنده نگه داریم.

وی افزود:‌۱۴۴ بوکسور بر اساس سهمیه‌هایی که به استان‌ها داده بودیم در این رویداد حضور یافتند و خوشبختانه چند چهره جدید و جوان از سوی کادر فنی شناسایی شدند که به اردو دعوت خواهند شد و حتما آینده خوبی خواهند داشت. در کل مبارزات خوبی را در این چند روز شاهد بودیم.

حسینی بیان کرد: این مسابقات به نوعی انتخابی تیم ملی بود، اما قهرمانی کشور مهرماه در خرم آباد انجام خواهد شد. اردویی که با درخواست فونتانا سرمربی تیم ملی در چهار محال و بختیاری خواهیم داشت با نفراتی از همین مسابقات آغاز می‌شود.

رئیس فدراسیون بوکس در خصوص دعوت ۲ داور کشورمان برای قضاوت در المپیک پاریس، توضیح داد: خوشبختانه دو داور ما به مسابقات المپیک پاریس دعوت شدند که نوید روزهای خوبی برای داوری کشورمان را دارد. ما در مسابقات گزینشی واقعا ضربه زیادی از داوری خوردیم اما یکی از برنامه‌های ما، ارتقای داوری کشور است. فرزاد صادق‌پور و بابک بردبار زحمات زیادی در این‌ سال‌ها کشیدند و خوشبختانه در پاریس قضاوت می‌کنند.

حسینی: فونتانا سرمربی تیم ملی بوکس می‌ماند؛ هرناندز در تیم‌های پایه کار خواهد کرد

وی گفت: در خلال همین مسابقات گرامیداشت شهدای خدمت نیز دوره داوری تک ستاره بین‌المللی برای ۲۵ داور کشورمان با حضور دو ناظر فدراسیون جهانی برگزار شد.

حسینی در خصوص شرایط ادامه همکاری با فونتانا سرمربی کوبایی تیم ملی، گفت: قطعا او را نگه خواهیم داشت و طی روزهای آتی لافینتا هرناندز دیگر مربی کوبایی به ایران خواهد آمد تا در کادر فنی تیم‌های نوجوانان و جوانان به کادر فنی کمک کند و در واقع او یک مربی تمرین دهنده است. فونتس دیگر مربی کوبایی هم به کشورش بازمی‌گردد.

وی با اشاره به جوانگرایی در تیم ملی بوکس، گفت: تیم جوانی را در رنج سنی ۱۹ تا ۲۰ سال در اردو نگه می‌داریم و مطمئن باشید طی یک تا دو سال آینده، تیم خوبی خواهیم داشت که می‌تواند در رویدادهای مهم به موفقیت برسد.

حسینی در خصوص شرایط راه‌اندازی بوکس بانوان نیز، عنوان کرد: در این خصوص روال قانونی را طی می‌کنیم و هر تصمیمی مسئولان بگیرند، ما تابع آن خواهیم بود.

نظر شما