شناسهٔ خبر: 50798179 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرپرست تیم ملی هندبال خبر داد:

احتمال حضور تیم ملی هندبال در دو تورنمنت اروپایی

سرپرست تیم ملی هندبال مردان کشورمان از انجام کارهای مقدماتی برای حضور تیم در دو تورنمنت اروپایی در کشورهای صاحب سبک خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی هندبال مردان ایران پس از حضور در تورنمنت بین المللی چهارجانبه قطر به تهران بازگشت. بازیکنان هم اکنون در اختیار باشگاه‌ها هستند و پس از برگزاری مرحله جدید لیگ اردوها مجدداً استارت می‌خورد. تیم ملی هندبال مردان کشورمان خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی رقابت‌های قهرمانی جهان در عربستان آماده می‌کند.

فدراسیون هندبال قصد دارد تیم ملی را در دو تورنمنت بین المللی در کشورهای صاحب سبک اروپایی شرکت دهد.

ناصر سلیمی آنالیزوز و سرپرست تیم ملی هندبال مردان در گفتگو با خبرنگار مهر پیرامون برنامه‌های جدید تدارکاتی تیم ملی گفت: با صحبت‌هایی که با فدراسیون انجام شده و در حال انجام آن هستند قرار است تیم ملی در دو مسابقه تدارکاتی خارج از کشور شرکت کند.

وی افزود: تقریباً تمامی کارها انجام شده و موضوع حضورمان در این دو تورنمنت قطعی است. به دلیل اینکه هنوز قطعیت نیافته نمی‌توانم نام این دو کشور با ببرم اما هر دو کشور صاحب سبک هندبال هستند و امیدواریم با حضور در این مسابقات به سطح آمادگی خوبی برسیم.

سرپرست تیم ملی هندبال مردان کشورمان خاطرنشان کرد: مربی تیم ملی همه برنامه ریزی ها را برای این مسئله انجام داده و مسائل مالی نیز از سوی فدراسیون حل شده است.

وی بیان کرد: تقریباً هر دو کشور حضورمان در این تورنمنت‌ها را پذیرفته‌اند و در حال حاضر در حال انجام کارهای مقدماتی دریافت ویزا برای شرکت در اولین مسابقه هستیم.

نظر شما