شناسهٔ خبر: 67276543 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رمضانی: می‌توانیم تا دو سال آینده جزو ۴ تیم برتر آسیا شویم/ از تصمیماتم راضی هستم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی اسکواش بانوان گفت: در حال‌حاضر در کنار ورزش باید عمل هم داشته باشیم که بتوانیم تیم ملی را ارتقا بدهیم. من شک ندارم با بازیکنانی که داریم می‌توانیم جزو ۴ تیم برتر آسیا شویم.

صاحب‌خبر -

الهام رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در خصوص عملکرد تیم ملی اسکواش بانوان در قهرمانی آسیا اظهار داشت: من حدود یک سال و نیم است که هدایت تیم ملی را بر عهده گرفتم و تغییرات زیادی هم ایجاد کردم. خداراشکر نتایجی که به دست آوردیم به همه نشان داد که تغییراتم در تیم ملی درست بوده است. من در تیم ملی از دو بازیکن نوجوانان استفاده کردم تا بتوانند تجربیات زیادی به دست بیاورند.

وی افزود: در بازی‌های قهرمانی آسیا کسی فکر نمی‌کرد ما بتوانیم نتیجه خوبی به دست آوریم و تیم‌های سنگاپور و چین را ببریم. واقعا به همه بازیکنانم افتخار می‌کنم.

سرمربی تیم ملی اسکواش در مورد عملکرد دختران اسکواش در رقابت‌های قاره‌ای که فراتر از حد انتظار بود، گفت:من از تصمیماتی که در تیم ملی گرفته‌ام راضی هستم و شک ندارم در آینده می‌توانیم تیم ملی قوی‌ای در آسیا و حتی در دنیا داشته باشیم. به نظر من استفاده از بازیکنان بسیار جوان در این زمان بهترین تصمیم ممکن بود.

رمضانی درباره اینکه آیا تیم ملی اسکواش بانوان می‌تواند در آینده جایگاه بهتری در قاره آسیا داشته باشد، تصریح کرد: من برای تیم ملی اسکواش برنامه‌های خاصی دارم ولی باید امکانات هم در کنار این برنامه هم باشد. شک ندارم با بازیکنانی که داریم می‌توانیم جزو ۴ تیم برتر آسیا شویم.

وی در خصوص اینکه آیا میزبانی ایران از مسابقات بین المللیاسکواش در پیشرفت بازیکنان تیم ملی تاثیر دارد، خاطرنشان کرد: قطعا میزبانی ایران به نفع ما است چون می‌توانیم تعداد بیشتری بازیکن در اختیار داشته باشیم و همچنین می‌تواند وجهه ما را در آسیا بالا ببرد. شک نکنید این موضوع می‌تواند در پیشرفت بازیکنان تاثیر خوبی به جای بگذارد.

نظر شما