شناسهٔ خبر: 50938745 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین

ادامه درگیری‌های شدید در جنوب و غرب شهر مارب یمن

درگیری‌های شدید در جنوب و غرب شهر

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، درگیری‌های شدید در جنوب و غرب شهر "مأرب" میان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن و نیرو‌های "عبد ربه منصور هادی" (رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن) و "حزب الاصلاح" که با جنگنده‌های ائتلاف سعودی حمایت می‌شوند، از سوی دیگر ادامه دارد.

<div id="video-display-embed-code_7278736"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3283553/7278736?width=350&height=250"></script></div>

المیادین افزود: درگیری‌ها بین بخش صرواح و شهر مأرب متمرکز شده اند، این در حالی است که همزمان با اقدام نیرو‌های "هادی" و "حزب الاصلاح" به ارسال پشتیبانی‌های نظامی جدید به این منطقه، هواپیما‌های ائتلاف (متجاوز سعودی) به پرواز خود بر فراز آن ادامه می‌دهند.

این شبکه تلویزیونی همچنین اعلام کرد: در حالی که در ساحل غربی یمن درگیری‌های شدید همچنان ادامه دارد، حملات جنگنده‌های ائتلاف سعودی به بخش "حیس" در جنوب استان "الحدیده" تجدید شده است. اتاق عملیات افسران ارتباط و هماهنگی رصد نقض‌های متجاوزان، بیش از ۲۰۰ حمله هوایی را در ساعات گذشته رصد کرده است.

همچنین؛ خبرنگار المیادین از شهادت یک غیرنظامی و زخمی شدن چند تن دیگر در پی حمله توپخانه‌ای (ائتلاف متجاوز سعودی) به بخش مرزی "منبه" غرب استان "صعده" در شمال یمن خبر داد.

در خبری دیگر؛ به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره، کمیته سازماندهی مراسم در استان صعده یمن از مردم یمن خواست، در تظاهرات صبح روز دوشنبه که با عنوان" آمریکا عامل تنش نظامی، اقتصادی، تداوم تجاوز و محاصره یمن"، برگزار می‌شود، حضوری گسترده داشته باشند.

 

نظر شما