شناسهٔ خبر: 51000353 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شبکه تلویزیونی المسیره،

تشییع پیکر شهدای یمنی در ذمار

خبرگزاری صداوسیما

پیکر شماری از شهدای یمنی در استان ذمار با حضور گسترده مردم مناطق مختلف این استان تشییع و به خاک سپرده شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما ؛ پیکر شماری از شهدای یمنی در استان ذمار با حضور گسترده مردم مناطق مختلف این استان تشییع و به خاک سپرده شد.

<div id="video-display-embed-code_7291801"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3286427/7291801?width=400&height=300"></script></div>


به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره، شرف الدین الرحبی خبرنگار این شبکه در گزارشی از ذمار که با پخش تصاویری از مراسم تشییع پیکر‌های برخی از این شهدا همراه بود گفت: شهدای یمنی همچنان به آبیاری خاک وطن با خون خود ادامه می‌دهند. خون‌های پاکی که عزت و کرامت را برای نسل‌های آینده به ارمغان خواهد آورد.
وی ادامه داد: مراسم تشییع شماری از این شهدا در استان ذمار برگزار شد. عبدالوهاب عبدالاله الوصابی یکی از این شهداست که در مقابله با متجاوزان به شهادت رسید.
یکی از شرکت کنندگان در این مراسم گفت: همه ساکنان سرزمین حجاز یک امت واحد هستند، اما این حکام هستند که مرتکب جرائم و جنایات می‌شوند.
رضان محمد احمد دیگر شهید یمنی است که در استان ذمار تشییع و به خاک سپرده شد.
یکی از شرکت کنندگان در مراسم تشییع بر ادامه راه شهدا تا آزادی کامل سرزمین یمن از دست متجاوزان و اشغالگران تاکید کرد.
شرکت کنندگان در مراسم این شهدا تاکید کردند این افراد نه اولین شهدای ملت یمن هستند و نه آخرین شهدای این ملت خواهند بود و ملت یمن برای دفاع از وطن و عزت و کرامت خود برای تقدیم شهدای بیشتر آمادگی دارد.

نظر شما