شناسهٔ خبر: 50974975 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

از سر گیری زندگی در استان الحدیده یمن

خبرگزاری صداوسیما

زندگی عادی مردم یمن در استان الحدیده پس از خروج مزدوران از سر گرفته می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ابراهیمی خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از الحدیده،  استان الحدیده پس از خروج مزدوران متجاوز از نواحی جنوبی آن هم‌اکنون شاهد زندگی جدیدی است فعالیت‌های مردمی و رسمی مسئولان این استان برای از بین بردن شرایط جنگ و ویرانی‌ها و بازگرداندن امنیت به همه مناطق آزاد شده، از سر گرفته شده است.

<div id="video-display-embed-code_7286323"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3285177/7286323?width=350&height=250"></script></div>


اظهارات:
۱-عمر الشجاف / فرمانده عملیات امنیت مرکزی الحدیده
۲- محمد عیاش قحیم از مسئولان امنیتی در الحدیده
۳- عمر علی حسن شهروند

 

به رغم گستردگی ویرانی‌هایی که دشمنان ایجاد کردند، اما تلاش‌ها از همان روز اول خروج، برای پاکسازی خیابان‌ها و بازکردن مسیر‌ها ادامه دارد. همچنین تلاش برای بازگشایی کارخانجاتی که در این مناطق تعطیل شده بود آغاز شده است و مردم پس از گذشت چندین سال در حال بازگشت به خانه‌های خود هستند.
شادی و سرور زیادی در چهره‌های شهروندان یمنی دیده می‌شود اکنون مسئولیت دولت در صنعا به ارائه خدمات و کمک به شهروندان برای زندگی بهتر آغاز شده است.
این منطقه ۱۶ کیلومتر است. این جاده شهر صنعا را به شهر الحدیده متصل می‌کند. این مسیر به مدت سه سال در اشغال مزدوران بود. امروز و پس از خروج آن‌ها از همه استان الحدیده زندگی عادی به این شهر بازگشته و مسیر‌های رفت و آمد باز شده است و شهروندان با شادی و سرورمی‌خواهند زندگی عادی خود را از سر بگیرند.

نظر شما