شناسهٔ خبر: 50816555 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پیست دوچرخه ورزشگاه پارس شیراز

مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: شرکت توسعه اماکن وزارت ورزش و جوانان موافقت کرد که پیست سرپوشیده دوچرخه‌سواری ورزشگاه پارس شیرازبا اعتبار۱۰۰ میلیارد تومان تکمیل و بهره برداری شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عباس حاجی زاده مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: در دیداری که با مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی وزارت ورزش داشتم مقرر شد ورزشگاه پارس برای برگزاری لیگ برتر فوتبال نیز تکمیل شود.

او اضافه کرد: همچنین در خصوص مشکلات سالن شش هزار نفره شیراز و ورزشگاه‌های پنج هزار نفره مرودشت، فسا و استهبان و ۲ هزار نفره خشت کازرون و استخر استهبان بحث و تبادل نظر شد تا هر چه زودتر مشکلات این اماکن ورزشی بر طرف شود.

حاجی زاده افزود: ورزشگاه ۵۰ هزارنفری پارس و سالن ۶ هزارنفری شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی شیراز ۲ پروژه بزرگ ورزشی استان فارس هستند که توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی افتتاح شده اند.

پیست دوچرخه سواری ورزشگاه پارس همزمان با ساخت این ورزشگاه فنداسیون آن نیز ریخته شد.

ورزشگاه پارس شیراز (میانرود) با ظرفیت ۵۰ هزار تماشاگر که ۲۲ سال پیش کلنگ احداث آن به زمین شده شد سرانجام ۳۱ فرودین ماه ۹۶ با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان وفت با اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریال از بودجه ملی و استانی افتتاح شد، اما هم اینک زمین چمن آن برای سومین بار زیر کشت رفت.

همچنین سالن ورزشی ۶ هزار نفری شیراز که از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به شیرازدر سال ۱۳۸۷ است که ۲۴ تیر ماه ۱۴۰۰ پس از ۱۳ سال با حضور معاون وزارت ورزش و جوانان افتتاح شد.

انتهای پیام/ 

نظر شما