شناسهٔ خبر: 68054312 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سه طرح شاخص عمرانی شهرداری بجنورد اعلام شد

بجنورد-ایرنا- شهردار بجنورد گفت: تقاطع میدان خرمشهر، شهربازی در مجموعه پارک شهروند و مرکز کنترل ترافیک به عنوان سه طرح شاخص عمرانی امسال در شهرداری بجنورد اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سیدمحمد علی کشمیری دوشنبه شب در نشست شورای شهر بجنورد اظهارکرد: موافقت‌های لازم برای تغییر کاربری ۲ ملک شامل پارک موتوری فعلی به مجموعه تجاری، اداری و پارکینگ و مجموعه محدوده ارتش در ضلع جنوبی خیابان شهید نامجو به عنوان طرح فرهنگ و هنر اخذ شد.

وی با بیان اینکه با تشکیل کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری در سه سال اخیر، زمینه برای فراخوان و تامین سرمایه گذار ایجاد شده است، افزود: هدف شوراها جلوگیری از خام فروشی و مولدسازی در زمینه بانک اطلاعات است تا ارزش افزوده بناهای ملکی را از حالت خام تبدیل به تجاری و غیره داشته باشیم.

شهردار شهر بجنورد گفت: سه فراخوان اولیه سرمایه گذاری شامل شهربازی، سازه تبلیغاتی و ۹ پل هوایی اعلام شد و شورای شهر باید نسبت به ارزیابی بسته‌های مزبور اعلام نظر کند تا پس از تصویب کلیات و طی مراحل قانونی به فراخوان گذاشته شود.

وی ادامه داد: بسته‌های سرمایه گذاری باید زودتر تصویب شوند چراکه سرمایه گذاران در بحث ورود به این بسته‌ها کمترین توجه را داشته و خیلی از بسته‌ها توسط مشاور آکادمیک تهیه شده است.

کشمیری تاکید کرد: باید از نظرات مشاورین حوزه اصلی سرمایه گذاری استفاده کرد.

بجنورد مرکز خراسان شمالی ۲۱۰ هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما