شناسهٔ خبر: 50781160 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

سیاوش محمدی خبر داد:

افزایش چند درجه ای دمای هوا تا عصر فردا در اردبیل

موج نیوز

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: دمای هوا به دلیل وزش بادهای جنوبی در غالب مناطق استان چند درجه ای افزایش می یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سیاوش محمدی ، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس نقشه های هواشناسی طی امروز (یکشنبه ۲۳ آبان) تا عصر فردا همچنان جو استان اردبیل پایدار خواهد بود.

وی افزود: هر چند در مناطق شمالی استان اردبیل ابرناکی انتظار می رود اما در سایر مناطق آسمان صاف تا قسمتی ابری بوده و فردا به دلیل وزش بادهای جنوبی در غالب مناطق افزایش چند درجه ای دمای هوا انتظار می رود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: از عصر فردا سامانه ناپایداری وارد استان اردبیل می شود که این سامانه تا صبح چهارشنبه (۲۶ آبان) در استان فعال خواهد بود و موجب ابرناکی، رخداد مه، کاهش دما (بویژه در مناطق مرکزی و جنوبی) و بارش های ضعیف باران و برف خواهد شد.

محمدی تصریح کرد: بارش ها به دلیل حرکت سریع این سامانه و عدم رطوبت کافی، در غالب مناطق ضعیف پیش بینی می شود اما در مناطق منتهی به استان گیلان، بخش هایی از شهرستان های خلخال و نمین بیشتر از سایر مناطق خواهد بود.

وی افزود: همچنین به دلیل جهت جریانات شمالی و تقویت زبانه های پرفشار در سطح زمین، کمینه دمای هوا در برخی مناطق تا منفی ۹ درجه سلسیوس هم افت خواهد کرد.

 

نظر شما