شناسهٔ خبر: 50726794 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

انفصال ۶ ماه یک سردفتر در جریان یک بازدید

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از واحد‌های ثبتی پردیس، دماوند و فیروزکوه به صورت سرزده بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حسن بابایی صبح امروز بیستم آبان ماه، در چهارمین روز از شروع مسئولیت خود در سازمان ثبت اسناد و املاک کل کشور، به شرق استان تهران سفر کرد و به صورت سرزده در اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان پردیس حضور یافت.
وی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این واحد ثبتی و ارزیابی روند موجود در حوزه‌هایی از جمله کاداستر و اجرای اسناد رسمی، به اظهارات تعدادی از مراجعه کنندگان و کارکنان پرداخته و دستورات لازم را صادر کرد.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ادامه سفر کاری خود به شرق استان تهران، اداره ثبت اسناد و املاک دماوند را مورد بازدید سرزده قرار داد و با حضور در واحد‌های مختلف، به طور مستقیم در جریان امور قرار گرفت.
بابایی همچنین زمانی را به پاسخگویی درخواست‌های مراجعان و کارکنان اداره ثبت اسناد و املاک دماوند و صدور دستورات لازم اختصاص داد.
مقصد بعدی بازدید‌های سرزده این مسئول عالی قضایی، اداره ثبت اسناد و املاک فیروزکوه بود.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در این واحد ثبتی نیز جویای روند تثبیت اراضی و وضعیت کاداستر شد و الکترونیکی شدن پرونده‌ها را مورد تاکید قرار داد.
مراجعان به اداره ثبت اسناد و املاک فیروزکوه در این دیدار، تقاضا‌ها را با بابایی درمیان گذاشته و دستورات لازم را دریافت کردند.
وی در جریان حضور در شهرستان فیروزکوه در یکی از دفاتر اسناد رسمی نیز حضور یافت و پس از بررسی وضع موجود، شش ماه انفصال به دلیل عدم احراز صلاحیت عملی سردفتر در نظر گرفت.

نظر شما