شناسهٔ خبر: 50539368 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سخنگوی نیروهای مسلح یمن؛

آزادسازی کامل استان البیضاء و بیشتر مناطق مأرب

سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن، جزئیات دومین مرحله از عملیات بهار پیروزی را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل­ ­­خبرگزاری صدا و سیما به نقل از تلویزیون المیادین؛  سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن درباره جزئیات دومین مرحله از عملیات ”بهار پیروزی“ گفت: عملیات نظامی در استان مأرب هم با حمایت مستمر قبایل این استان، موفقیت آمیز بود و نیرو‌های ما به پیشروی به سوی دو شهرستان الجوبه و جبل مراد از چند مسیر ادامه دادند. نیرو‌های ما به مزدوران دشمن، تلفات سنگینی وارد آوردند و به کسانی که سلاح خودشان را کنار گذاشتند، اجازه دادند مناطق درگیری را ترک کنند.

یحیی سریع افزود: پدافند هوایی ما در اجرای ۸۶ عملیات موفق بود و نیروی موشکی هم ۴۷ عملیات برای هدف قرار دادن دشمن در دومین مرحله از عملیات بهار پیروزی اجرا کرد. نیروی پهپادی ۱۴۱ عملیات اجرا کرد که ۱۳ مورد آن در عمق خاک عربستان بود.
 
 پخش تصاویری از تسلط نیروهای یمنی بر شهرستان الجوبه
<div id="video-display-embed-code_7194455"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3265460/7194455?width=350&height=250"></script></div>

سخنگوی نیرو‌های مسلح: آزادسازی بیشتر شهرستان‌های استان مأرب
سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن درباره جزئیات دومین مرحله از عملیات ”بهار پیروزی“ گفت: نیرو‌های مسلح یمن به مسیر‌های دیگر از جمله تحرکات اجتماعی فرصت می‌دهند تا اهداف آزادسازی را محقق کند. با افتخار، نقش سران محلی در آزادسازی بخش‌هایی از استان مأرب ثبت می‌شود. نیرو‌های مسلح، همه شهرستان‌های استان مأرب به جز شهرستان الوادی و شهر مأرب را آزاد کردند.
 
تصاویر تسلط نیروهای یمنی بر پادگان راهبردی الخشینه

سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن در نشست خبری، تصاویری پخش کرد که نشان می دهد این نیروها کنترل پادگان راهبردی الخشینه در شهرستان الجوبه استان مأرب را در دست گرفته اند.
نیروهای یمنی همچنین عکس های سلمان بن عبدالعزیز شاه و محمد بن سلمان ولیعهد سعودی را که در این پادگان نصب شده بود، پایین آوردند و عکس های آنها را زیر پا قرار دادند.
 
<div id="video-display-embed-code_7194599"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3265460/7194599?width=350&height=250"></script></div>


سخنگوی نیرو‌های مسلح: آزادسازی کامل استان البیضاء
سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن در نشست خبری، جزئیات دومین مرحله از عملیات ”بهار پیروزی“ را اعلام کرد.
یحیی سریع گفت: نیرو‌های مسلح در چند هفته گذشته، عملیات موفقیت آمیز در استان‌های البیضاء، شبوه و مأرب اجرا کردند و موفق شدند همه استان البیضاء را با حمایت اهالی این استان آزاد کنند.
 
 پخش تصاویری از دومین مرحله عملیات بهار پیروزی در استان مأرب
نیروهای مسلح یمن، تصاویری از دومین مرحله عملیات بهار پیروزی در استان مأرب پخش کرد.
این تصاویر همچنین، حملات شدید توپخانه ای نیروهای ائتلاف سعودی به شهرستان الجوبه را برای جلوگیری از پیشروی نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن نشان می دهد.
 
<div id="video-display-embed-code_7194441"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3265460/7194441?width=350&height=250"></script></div>


نظر شما