شناسهٔ خبر: 50437219 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

افتتاح بزرگترین کتابخانه کردستان

بزرگترین کتابخانه عمومی کردستان با عنوان کتابخانه مرکزی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) با حضور وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی ، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی و جمعی از مسئولین استانی در سنندج افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز کردستان ، محمد مهدی اسماعیلی در مراسم افتتاح کتابخانه امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) سنندج با بیان اینکه تمرکز زدایی و دور کردن مرکز محوری ، از تهران مهمترین برنامه فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت سیزدهم است گفت : باید فضا برای شکوفایی همه نقاط کشور فراهم شود.

اسماعیلی پس از وعده راه اندازی انجمن دف در استان کردستان تاکید کرد : بخش امام شافعی (رض) کتابخانه سنندج نیز باید تجهیز و گسترش داده شود.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین عبد الرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان بر تبدیل کتابخانه امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) سنندج به پایگاه فرهنگی  اجتماعی و علمی در استان تاکید کرد.

محسن فتحی نماینده مردم شهرستان‌های سنندج ، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی نیز در آئین افتتاح کتابخانه سنندج گفت: نمایندگان استان در تلاش هستندکه بودجه فرهنگ و هنر کردستان در بودجه سال آینده ویژه دیده شود.

محمد مخدومی مدیر کل کتابخانه‌های عمومی کردستان گفت : کتابخانه عمومی مرکزی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به عنوان بزرگترین کتابخانه عمومی استان در زمینی به مساحت سه‌هزار و ۵۰۰ مترمربع در ۶ طبقه احداث شده است.

<div id="video-display-embed-code_7174287"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3260906/7174287?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما