شناسهٔ خبر: 50154467 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ایمانیه:

به زودی مشکلات استان فارس برطرف می‌شود

استاندار فارس با یادآوری برخی از مشکلات استان فارس گفت: نحوه ارتباط دولت سیزدهم با مردم نشان داد به زودی تمام مشکلات استان برطرف شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس در دیدار عمومی جمعی از مردم و علمای شیراز اظهار کرد: استان فارس مردمانی همواه قهرمان‌پرور داشته است و این مردم در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی حضور داشته و دارند و برای اعتلای اسلام و نظام اسلامی جان خود را فدا کرده‌اند.

او افزود: فارس به تعبیر رهبر معظم انقلاب در قله قرار دارد و مردم آن همواره برای توسعه نظام اسلامی تلاش کرده اند، اما در این میان این استان مشکلات فراوانی دارد.

ایمانیه تصریح کرد: انتظار وجود ندارد که دولت سیزدهم مشکلات استان را به یک باره حل کند، اما نحوه ارتباط دولت سیزدهم با مردم نشان داد به زودی تمام مشکلات استان فارس به خصوص در عرصه مسئله آب، کشاورزی و گردشگری به تدریج و حرکت‌های جهادی برطرف شود.

استاندار فارس گفت: مشکلات خرد تک تک افراد هم هست و ممکن است هر کسی مشکل فردی و خانوادگی و گروهی هم داشته باشد و اینگونه مشکلات ما در استان در خدمت مردم خواهیم بود و نامه‌های امروز را پیگیری خواهیم کرد تا مشکلات آن برطرف شود.

تلاش رئیس جمهور برای رفع محرومیت‌هاست

آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس در دیدار عمومی جمعی از مردم و علمای شیراز با یادآوری آیات قرآن کریم، گفت: حجت‌‎الاسلام والمسلمین رئیسی تلاششان بر رفع محرومیت‌ها، اجرای عدالت و ارتقای وضعیت کشور و ملت است.

او با بیان اینکه نگاه رئیس جمهور برای تفویض اختیار مسائل راه حل دارد، افزود: استان فارس ۱۵ هزار شهید داشته و دغدغه‌های مردم آن اسلامیت و ایرانیت است که امیدواریم محقق شوند.

انتهای پیام/

 

نظر شما