شناسهٔ خبر: 67372812 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: سازمان بهزیستی | لینک خبر

دکتر علیرضا طاهری زاده مدیر کل بهزیستی استان گلستان طی پیامی عید غدیر خم را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان گلستان متن پیام بدین شرح است:

صاحب‌خبر -

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم
"الحمد ا... الذی جعلنا من المتمسکین بولایه مولانا امیرالمومنین علی بن ابیطالب (ع)"
واقعه غدیر عظمت اسلام را معنا داد و با تفکر عمیق عدالت خواهی، سعادت بشری را به عینیت رساند و امید به هدایت الهی را تجسم بخشید.
غدیر روز ولایت و امامت و نشانه تداوم حرکت نبوت در مسیر امامت است تا امت اسلامی با فروغ نور ولایت راه عدالت را بپیماید و با پیوند نبوت و امامت به سرچشمه علم و حکمت الهی دست یابد.
در یک کلام غدیر اقیانوسی بی کران است که سراسر هستی را پوشانده است.که آن را نمی توان بخشی از تاریخ دانست، چرا که غدیر همه تاریخ است.
اینجانب دهه ولایت و تبریک عید سعید غدیرخم، و تجدید میثاق با ولایت و امامت را صمیمانه به همه عاشقان ولایت و امامت به ویژه همکاران خدوم خودم در اداره کل بهزیستی استان گلستان و جامعه هدف بهزیستی تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال مسئلت دارم ما را از متمسکین راستین به ولایت مولی ‌الموحدین حضرت امیرالمومنین علی علیه‌السلام محسوب فرماید. در پایان از همه ملت بزرگ ایران، مردم شریف استان گلستان خصوصا همکارانم و جامعه هدف بهزیستی استان دعوت می کنم تا روز جمعه ۸تیرماه برای خلق حماسه ای دیگر در انتخابات ریاست جمهوری شرکت نمایند چونکه همه باید بدانند انتخابات پرشور از ارکان حکمرانی درست و مایه پیشرفت و سربلندی کشور عزیزمان است. حضور آحاد مردم در پای صندوق های رأی، نشــانه حضور ملت شریف ایران در صحنه های مهم اداره کشور است و حضور حداکثری در صحنه انتخابات ، باعث افزایش قدرت ملّی اســت و این پشتوانه امنیت ملی ما است».

                                                                                                           دکتر علیرضا طاهری زاده

                                                                                                                       مدیر کل

نظر شما