شناسهٔ خبر: 67431880 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

قاچاق سوخت یک خودرو را در کرمان به آتش کشید

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از آتش‌سوزی مهیب یک دستگاه خودرو و حریق گسترده به علت حمل سوخت قاچاق، خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزاش خبرگزری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، ابراهیم بابایی اظهار کرد: حادثه آتش‌سوزی در یک حیاط‌خلوت منطقه مسکونی در خیابان ابوذر جنوبی که از آن به‌عنوان انبار سوخت قاچاق، استفاده می‌شد، هنگام پمپاژ سوخت توسط افراد سودجو به وقوع پیوست.

وی با اشاره به استقرار چهار بشکه سوخت قاچاق در انبار افزود: شعله‌های آتش به بخش‌هایی از ساختمان نیز سرایت کرده بود و در صورت انفجار بشکه‌های حاوی مایعات قابل اشتعال، می‌توانست تا شعاع ۱۰۰ متری را از بین ببرد که با ورود به‌موقع و سریع تیم‌های امدادی و اطفای حریق از این اتفاق شوم پیشگیری شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان ادامه داد: بیش از ٨٠٠ لیتر بنزین در این ساختمان انبار شده بود که اگر آتش‌نشانان دیرتر عمل کرده بودند، این حادثه می‌توانست ضمن خسارت به خانه‌های اطراف، تلفات جانی هم داشته باشد.

وی افزود: دو خودروی آتش‌نشانی و ١٠ نیروی اطفای حریق و امدادونجات سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرمان، در مهار این آتش‌سوزی مشارکت فعال داشتند.

نظر شما