شناسهٔ خبر: 5009977 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

تظاهرات مردمی در حمایت از مردم مظلوم یمن در سراسر کشور برگزار شد

تسنيم

تظاهرات مردمی در حمایت از مردم یمن و در اعتراض به کشتار وحشیانه مردم این کشور از سوی رژیم آل‌سعود پس از اقامه نمازجمعه در تهران و سراسر کشور برگزار شد.

صاحب‌خبر -
جوان آنلاين: تظاهرات مردمی در حمایت از مردم مظلوم یمن و محکومیت جنایات ضدبشری رژیم‌سعودی در اعتراض به حمله و تجاوز وحشیانه آل‌سعود به مردان، زنان و کودکان بی‌دفاع یمن امروز و پس از اقامه نمازجمعه در تهران و همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

نمازگزاران در این تظاهرات با سر دادن شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آل‌سعود خائن" انزجار خود را از کشتار مردم بی‌دفاع و مظلوم یمن توسط رژیم آل‌سعود اعلام کردند.

نمازگزاران در این تظاهرات که ظهر امروز برگزار شد، خواستار واکنش مجامع بین‌المللی حقوق بشری و به‌ خصوص سازمان ملل متحد برای پایان دادن به حملات وحشیانه آل سعود، آمریکا، رژیم‌صهیونیستی و نیز خواستار توقف این حملات برای ارسال کمک‌های دارویی و غذایی از سوی کشورهای همسایه به این کشور شدند.

براساس این گزارش، تظاهرکنندگان پس از پایان این تظاهرات قطعنامه‌ای صادر و براساس آن اعلام کردند که حمایت آل‌سعود از تروریست‌های تکفیری را خوش خدمتی به رژیم‌صهیونیستی می‌دانند.

برچسب‌ها:

نظر شما