شناسهٔ خبر: 5008367 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

همزمان با سراسر کشور

نمازگزاران جمعه گیلان جنایات آل سعود در یمن را محکوم کردند

مردم نمازگزار گیلان پس از اقامه نماز جمعه همزمان با سراسر کشور جنایات آل سعود در یمن را محکوم کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مردم ولایی و بصیر گیلان به ویژه شهر رشت هم‌زمان با سراسر کشور پس از اقامه نماز جمعه با دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این استان راهپیمایی اعتراض‌‌آمیز نسبت به تجاوز نظامی عربستان به یمن را برگزار کردند.

مردم نمازگزار در این راهپیمایی ضمن محکومیت اقدام وحشیانه آل سعود از مردم مظلوم یمن حمایت کردند و با سر دادن شعارهایی اقدام مشترک چند کشور عربی برای حمله به این کشور را اقدامی بر خلاف موازین بین‌المللی دانستند و آن را محکوم کردند.

شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیسم، مرگ بر آل سعود مرگ بر وهابی فضای مسیرهای راهپیمایی را آکنده کرد و مردم خشم و نفرت خود را از این همه جنایات به نمایش گذاشتند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در حاشیه راهپیمایی مذکور به خبرنگار فارس اظهار کرد: امروز مردم در تظاهرات علیه نسل‌کشی و قتل عام مسلمانان بی‌دفاع و بی گناه یمن توسط ارتش سفاک و مزدور رژیم آل سعود، حمایت خود را از مردم بی‌دفاع یمن و نفرت از این جنایات را اعلام کردند.

مجتبی اشجری با بیان اینکه آل سعود با حملات از پیش طراحی شده توسط صهیونیسم‌ها و سردمداران استکبار جهانی و آمریکا یک جنگ نیابتی به نفع صهیونیسم‌ها را راه انداختند، تصریح کرد: این تجاوز آشکار و همراه با نقض قوانین بین‌المللی و پایمال شدن خون هزاران زن و کودک و مردم بی‌دفاع یمن با همراهی برخی کشورهای عربی و غربی و صهیونیستی صورت گرفته است.

به گزارش فارس، مردم دیگر شهرهای گیلان پس از اقامه نماز جمعه در راهپیمایی محکومیت جنایات آل سعود حضوری پرشور یافتند.

انتهای پیام/2300/ح20/ث3001

نظر شما