شناسهٔ خبر: 5008910 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

در پایان نماز جمعه

نمازگزاران عسلویه جنایات آل سعود در یمن را محکوم کردند

نمازگزاران عسلویه همزمان با نمازگزاران سراسر کشور، جنایات آل سعود در یمن را محکوم کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، نمازگزاران شهرستان عسلویه بعد از اقامه نماز جمعه با برپایی راهپیمایی و تجمع، جنایات آل سعود و استکبار جهانی در یمن را محکوم کردند و خواستار پایان دادن به جنگ در این کشور شدند.

نمازگزاران شهرستان عسلویه با سر دادن شعارهایی اقدام مشترک چند کشور عربی برای حمله به کشور اسلامی یمن را اقدامی بر خلاف موازین بین‌المللی دانستند و با سر دادن شعارهایی این اقدامات وحشیانه را محکوم کردند.

امام جمعه عسلویه در این راهپیمایی با تقدیر از بصیرت و ولایت‌مداری مردم عسلویه و با محکوم کردن جنایات عربستان در یمن اظهار داشت: سازمان‌های بین‌المللی به خواب رفته و ساکت شده‌اند.

حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد با بیان اینکه نامردی نیز حدی دارد افزود: عربستان خبیث مثل رژیم صهیونیستی کودک کش در یمن جنایت می‌کند.

وی بیان کرد: بدون دلیل یک کشور همسایه و کشوری را که خواهان آزادی و اداره کشورشان هستند به خاک و خون می‌کشد، این اقدامات به شدت محکوم می‌شود.

بر اساس این گزارش، مردم مومن و نمازگزاران عسلویه پس از نماز جمعه راهپیمایی کردند و با شعارهای کوبنده، جنایت آل سعود در کشتار مردم مظلوم یمن را محکوم کردند.

انتهای پیام/2451/ح20/پ3003

نظر شما