شناسهٔ خبر: 5009591 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فریاد مرگ برآل سعود در خیابان‌های غرب گیلان طنین انداز شد

خبرگزاری شبستان: فریاد "مرگ برآل سعود" مردم نمازگزارغرب گیلان در خیابان‌ها طنین انداز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از غرب گیلان، مردم ولایتمدار و نمازگزار شهرستان‌های صومعه‌سرا، فومن و ماسال امروز بعد نماز جمعه با حضور در خیابان‌ها علیه رژیم آل سعود راهپیمایی کردند.
مردم غرب گیلان با سر دادن شعار «مرگ بر آل سعود»، «مرگ برآمریکا و اسرائیل»، « آل سعود کودک‌کش نابود باید گردد»، « انصارالله پیروز است آل سعود نابود است»، «الله اکبر» و ... خشم و انزجار خود را از جنایات عربستان سعودی علیه مردم بی‌‌دفاع یمن اعلام کردند.
نمازگزاران با در دست داشتن پوستر و پلاکادرنوشته‌ علیه آل سعود و آمریکا و اسرائیل ضمن حمایت از مردم مظلوم یمن، حمله‌ رژیم آل سعود به یمن و کشتار مردم مظلوم یمن را محکوم کردند.
در ادامه تظاهرات محکومیت کشتار مردم مظلوم یمن قطعنامه‌ای در راستای حمایت از مردم مظلوم یمن قرائت شد که بعد از اتمام آن نمازگزاران و شرکت کنندگان در راهپیمایی با مشت‌های گره کرده و سر دادن تکبیر موافقت خود را اعلام کردند.
به گزارش شبستان، کارشناسان حمله‌های آل سعود به یمن را به جنایات رژیم صهیونیستی در برابر مردم مظلوم غزه تشبیه کرده‌اند که از زمان آغاز تجاوز نظامی عربستان به یمن، تاکنون بیش از سه هزار و 500 نفر از مردم این کشور کشته و 6 هزار نفر دیگر نیز مجروح شده‌اند.
پایان پیام/

 

نظر شما