شناسهٔ خبر: 49766373 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

با صدور پیامی صورت گرفت؛

تاکید استاندار قزوین به نقش تعلیم و تربیت در توسعه و پیشرفت

استاندار قزوین به مناسبت بازگشایی مدارس پیامی صادر کرده و در آن به نقش تعلیم و تربیت در پیشرفت و توسعه تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، استاندار قزوین به مناسبت بازگشایی مدارس پیامی صادر کرده و در آن به نقش تعلیم و تربیت در پیشرفت و توسعه تاکید کرد.

متن پیام به این شرح است:

ماه مهر سرآغاز دوستی‌ها و همدلی‌ها و نوید بخش آمدن بهار دوباره تعلیم و تربیت است تا در پناه مهرخداوندی فرزندان این مرز و بوم بر جهل و ظلمت چیره شده و به دانایی و نور رهنمون شوند.

تربیت نسل خلاق، پویا و با انگیزه از کلیدی‌ترین شاخص‌های توسعه هر جامعه‌ای محسوب می‌شود و بر همین اساس نهاد مقدس تعلیم و تربیت از مدرسه تا دانشگاه، حیاتی‌ترین ارکان پیشرفت و توسعه در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به شمار می‌رود.

بدون تردید در شرایطی که با تحریم‌های ظالمانه استکبار و شیوع گسترده کرونا مواجه هستیم توجه نظام مند به آموزش و پرورش از اهمیت بالاتری برخوردار شده است تا بتوانیم نیروهای انسانی کارآمد و توانمندی را در مدارس و دانشگاه‌ها برای آینده کشور مهیا کنیم.

امید آن داریم با اهتمام و مشارکت آحاد مردم عزیز در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و تسریع در روند واکسیناسیون همگانی به ویژه برای دانش آموزان عزیز در آینده نزدیک شاهد حضور پرشور و شعف آینده سازان میهن سربلندمان در سنگر مقدس تعلیم و تربیت باشیم.

ضمن ادای احترام به پیشگاه مقدس حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، شهدای والامقام کربلا و هشت سال دفاع مقدس، تقارن اربعین حسینی و هفته دفاع مقدس را با ایام بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها مغتنم شمرده، آغاز سال تحصیلی جدید و بهار تعلیم و تربیت را به همه دانش آموزان، دانشجویان، فرهنگیان، اساتید و والدین تهنیت عرض می‌کنیم.

هدایت الله جمالی پور

استاندار قزوین

نظر شما