شناسهٔ خبر: 67266695 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی بیضاء خبرداد؛

دستگیری قاتل و پسر برادرش در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی بیضاء خبرداد؛ فرمانده انتظامی بیضاء گفت: قاتلی که پس از خفه کردن مقتول جسد را سوزانده و خودرو‌ وی را نیز سرقت کرده بود، در سیستان و بلوچستان دستگیر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سرهنگ ذبیح‌اله رضایی، عنوان داشت: در چهاردهم خردادماه سال جاری یک فقره قتل در یکی از محله‌های شهرستان بیضاء به پلیس اعلام و بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که فردی 49 ساله در اطراف یک باغ به قتل رسیده و جسد وی نیز سوخته است.

فرمانده انتظامی بیضاء ادامه داد: کارآگاهان پلیس تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند که قاتل نگهبان یک باغ بوده و به دلیل اختلافات شخصی، مقتول که برادر مالک همان باغ بوده را به قتل و به استان سیستان و بلوچستان متواری می‌شود.

رضایی تصریح کرد: ماموران پلیس تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی منزل قاتل در یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان، سریعا با اخذ نیابت قضایی به آن مکان اعزام و وی را در مخفیگاهش دستگیر و سواری پژو 206 مسروقه متعلق به مقتول نیز از وی کشف کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: قاتل 32 ساله در بازجویی اولیه اقرار کرد با همدستی پسر برادرم که 19 ساله است و در همان شهرستان بیضا مشغول کار بود در شب حادثه ابتدا دست و پای مقتول که درون باغ حضور داشت را با طناب بسته و پس از خفه کردن جسد وی را با نفت سوزاندیم.

وی با بیان اینکه در عملیاتی دیگر همدست قاتل نیز در همان شهرستان (توابع سیستان و بلوچستان) دستگیر شد، بیان کرد: متهمین پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.  

رضایی با اشاره به اینکه همکاری و همراهی شهروندان با پلیس در بدست آمدن موفقیت در ماموریت‌های مختلف بسیار تاثیرگذار است، گفت: پلیس با تعامل دستگاه قضایی با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را به مخاطره بیاندازند برخورد قاطع و قانونی به عمل خواهد آورد.

انتهای پیام/

نظر شما