شناسهٔ خبر: 49733967 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری مانور ارتقای حفاظت از تاسیسات آب در بام ایران

مانور استانی حفاظت فیزیکی و افزایش ضریب ایمنی تاسیسات آبرسانی و ارتقای آن ها در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، احمدرضا محمدی رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به اهمیت سلامت مردم که در گرو سلامت آب شرب و با تاکید بر افزایش حفاظت از منابع و مخازن آب آشامیدنی، مانور استانی حفاظت فیزیکی و افزایش ضریب ایمنی تاسیسات آبرسانی و ارتقای حفاظت تاسیسات دارای سامانه گندزدای گاز کلر در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

او افزود: برای انجام این مانور سراسری ابتدا جلسه کمیته پدافند غیر عامل شرکت با حضور معاونین و مدیران ستادی و شهرستانی برگزار و سپس علاوه بر جلسات هماهنگی مدیران شهرستانی با مدیران و نیرو‌های نواحی جلسه توجیهی مرکز پایش استانی هم با حضور نیرو‌های کنترل کیفی شهرستان‌ها در خصوص سامانه‌های گندزدایی گازی، آموزش نکات ایمنی و نحوه استفاده از لباس اسکات و... برگزار شد.

بیشتر بخوانید

محمدی اضافه کرد: این جلسات مقدمه‌ای است که مدیران و مسئولان شهرستانی و شهر‌ها نسبت به حفظ و حراست از تاسیسات آبرسانی توجه ویژه و همچنین آمادگی واکنش سریع در هنگام وقوع حادثه را داشته باشند.

او اظهار داشت: هدف از برگزاری این مانور، بازدید گسترده و رفع نواقص حفاظتی از کلیه تاسیسات آب و فاضلاب در سراسر استان در جهت ارتقای ضریب امنیت در همان زمان است.

محمدی تصریح کرد: بازدید و بررسی کلیه منابع آب شرب، بازرسی کامل مخازن ذخیره آب آشامیدنی و هم چنین بازدید از تاسیسات در دسترس و رفع در لحظه نواقص احتمالی موجود از جمله اقدامات انجام شده در این مانور است.

او گفت: نحوه انبارش سیلندر‌های گاز کلر، تجهیز مکان‌های انبارش کپسول ها، افزایش ضریب ایمنی و حفاظت فیزیکی کلیه تاسیسات با قفل‌های سوئیچی، حفاظ‌های امنیتی و.. از دیگر اقدامات صورت گرفته در این مانور است.

محمدی ادامه داد: در این مانور سراسری که توسط شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری انجام شد بیش از ۸۴۰ مرکز مورد بازدید و سرکشی قرار گرفت.

برگزاری مانور

برگزاری مانور

برگزاری مانور

انتهای پیام/ع

نظر شما