شناسهٔ خبر: 49649949 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عطایی: خوشحالم که با قهرمانی ما مردم ایران شاد شدند

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: از اینکه با قهرمانی ما در آسیا مردم ایران شاد شدند، خوشحالم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تیم ملی والیبال ایران امروز(یکشنبه) با پیروزی مقابل ژاپن به مقام قهرمانی آسیا دست یافت. بهروز عطایی پس از کسب جام قهرمانی مسابقات اظهار داشت: بازی فینال همیشه دشوار است و ما هم به خوبی از این موضوع آگاهی داشتیم.

وی ادامه داد: متاسفانه قبل از شروع بازی خبر فوت حسین کاظمی را شنیدم و بسیار ناراحت شدم. در طول بازی کمی تمرکزم را بابت این موضوع از دست دادم اما سعی کردم بازی را مدیریت و کنترل کنم.

عطایی افزود: خدا را شکر می‌کنم بازیکنان نمایش خوبی از خود ارائه کردند که به موفقیت و سکوی نخست آسیا ختم شد. خیلی خوشحالم مردم ایران شاد شدند. امیدوارم همه در سلامت باشند.

عطایی: خوشحالم که با قهرمانی ما مردم ایران شاد شدند عطایی که امروز دستیار سابق خود را از دست داد، پس از قهرمانی اشک می‌ریخت.

عبادی‌پور: بازیکنان نشان دادند لیاقت طلا را دارند

میلاد عبادی‌پور کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: بازی بسیار سنگین و پرفشاری را پشت‌سر گذاشتیم و دیدید که ست‌ها را با اختلاف کم از ژاپن می‌گرفتیم.

وی که در نخستین تجربه کاپیتانی خود هم جام قهرمانی و هم عنوان بهترین دریافت‌کننده مسابقات را به دست آورد، خاطرنشان کرد: از همه مردم، مربیان و هم‌تیمی‌هایم سپاسگزارم که نشان دادند لیاقت مدال طلا را دارند.

عطایی: خوشحالم که با قهرمانی ما مردم ایران شاد شدند عبادی‌پور در نخستین تجربه کاپیتانی، هم قهرمان شد و هم بهترین دریافت‌کننده مسابقات.

مجرد: فقط برای قهرمانی به ژاپن آمده بودیم

مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران هم گفت: برای رسیدن به این قهرمانی زحمات زیادی کشیدیم.  از روز اول رقابت‌ها تنها با هدف قهرمانی پا به مسابقات گذاشتیم. این قهرمانی را به مردم کشورم تقدیم می‌کنم.

مجرد تصریح کرد: تمام تلاشمان را به کار گرفتیم که بهترین اتفاق برای والیبال ایران رقم بخورد. همان‌طور که اراده و هدف‌گذاری کردیم که در این مسابقات قهرمان شویم، برای دیگر مسابقات نیز هدف‌گذاری می‌کنیم تا بهترین نتایج را به والیبال ایران تقدیم کنیم.

مسابقات والیبال قهرمانی آسیا با حضور ۱۶ تیم از ۲۱ تا ۲۸ شهریورماه به میزبانی ژاپن برگزار شد. ایران و ژاپن با صعود به فینال مسابقات سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب کرده‌اند.

ایران با این قهرمانی از نظر افتخارات از چین گذشت و با ۴ طلا، ۲ نقره و یک برنز به سومین تیم پرافتخار قاره کهن تبدیل شد. ژاپن با ۹ طلا، ۴ نقره و ۴ برنز، کره جنوبی با ۴ طلا، ۴ نقره و ۹ برنز و چین با ۳ طلا، ۶ نقره و ۶ برنز، اولین، دومین و چهارمین تیم پرافتخار آسیا هستند.

عطایی: خوشحالم که با قهرمانی ما مردم ایران شاد شدند مجرد جایزه بهترین مدافع میانی مسابقات را کسب کرد.

نتایج مسابقات تیم ملی والیبال ایران در قهرمانی آسیا

مرحله اول

ایران ۳ - هنگ‌کنگ صفر (۲۵-۱۲ / ۲۵-۱۸ / ۲۵-۱۹)

ایران ۳ - تایلند صفر (۲۵-۱۷ / ۲۵-۱۲ / ۲۵-۱۸)

ایران ۳ - پاکستان صفر (۲۵-۲۰ / ۲۵-۱۹ / ۲۵-۱۵)

مرحله دوم

ایران ۳ - کره جنوبی صفر (۲۵-۱۹ / ۲۵-۱۸ / ۲۵-۲۰)

ایران ۳ - چین تایپه صفر (۲۵-۱۰ / ۲۵-۲۳ / ۲۵-۱۱)

نیمه‌نهایی

ایران ۳ - چین یک (۲۵-۲۲ / ۱۷-۲۵ / ۲۵-۲۲ / ۲۵- ۱۷)

فینال

ایران ۳ - ژاپن صفر (۲۷-۲۵ / ۲۵-۲۲ / ۳۱-۲۹)

نظر شما