شناسهٔ خبر: 67276156 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

گزینه‌های جانشینی بیرانوند در درون دروازه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس بعد از اقدام علیرضا بیرانوند در فسخ قرارداد یک طرفه به دنبال جذب دروازه بان جدید است.

صاحب‌خبر -

علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس روز گذشته به خاطر پرداخت نشدن مطالبات مالی فصل گذشته خود قراردادش را به صورت یک طرفه با سرخپوشان فسخ کرد. این در حالی است که معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که  مبلغ قرارداد بیرانوند پرداخت شده  و فسخ قرارداد این گلر غیر قانونی است و از طریق مراجع قانونی پیگیر این موضوع خواهیم بود. 

علاوه بر این، اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بعد از اقدام بیرانوند روز گذشته تشکیل جلسه دادند و خواستار پیگیری حقوقی اقدام علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش در فسخ یک طرفه قراردادش شدند و  به رضا درویش مدیرعامل باشگاه  هم  اختیار تام دادند به دنبال جذب یک  دروازه بان جدید باشد.  

علیرضا بیرانوند در ابندای فصل گذشته هم اقدام به فسخ قرارداد یک طرفه با پرسپولیس را کرد، اما بعد از چند روز دوباره به سرخپوشان بازگشت. البته گویا این بار قضیه جدی است  و خودش هم در وویس منتشر شده اعلام کرد که برگشتی به پرسپولیس وجود ندارد. 

به هر حال بعد از فسخ قرارداد یک طرفه علیرضا بیرانوند با باشگاه پرسپولیس گمانه زنی ها درباره جانشینی بیرانوند درون دروازه سرخپوشان شروع شد و از چند گزینه برای حضور در تیم پرسپولیس نام برده شد. 

امیر عابدزاده دروازه بان سابق تیم دسته اولی  ماریتیمو پرتغال یکی از گزینه های جانشینی بیرانوند به شمار می آید. عابدزاده در  سال های گذشته هم در پرسپولیس دروازه بانی می کرد اما موفقیت چندانی نداشت و از این تیم جدا شد. به هر حال باید دید امیر عابدزاده جانشین بیرانوند می شود یا نه! 

رشید مظاهری هم یکی از گزینه های دروازه بانی پرسپولیس محسوب می شود. مظاهری در ابتدای فصل گذشته هم قرار بود به پرسپولیس بیاد اما این انتقال صورت نگرفت. شاید این بار این گلر بتواند نظر مدیران پرسپولیس را برای حضور در دروازه بان سرخپوشان جلب کند. 

علیرضا حقیقی دروازه بان فصل گذشته هوادار که سابقه دروازه بانی در پرسپولیس را دارد یکی از گزینه های جانشینی بیرانوند محسوب می شود. 

احمد گوهری به صورت قرضی از پرسپولیس به آلومینیوم اراک پیوست و توانست عملکرد خوبی در این تیم نشان بدهد. این احتمال وجود دارد که گوهری دوباره به پرسپولیس برگردد و سنگربان این تیم در فصل جدید شود. 

همچنین تیم پرسپولیس یک دروازه بان جوان به نام امیر رضا رفیعی را دارد که او در چند بازی به جای بیرانوند در فصل گذشته درون دروازه پرسپولیس قرار گرفت و عملکرد خوبی از خود نشان داد. البته به نظر می رسد سرخپوشان از او به عنوان دروازه بان دوم استفاده کنند و یک دروازه بان شماره یک برای تیم خود به خدمت بگیرند. 

خبرنگار: مریم طایفه

نظر شما