شناسهٔ خبر: 49644873 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

معاون سیاسی استاندار قزوین تاکیدکرد؛

الزام کارت تزریق واکسن برای فعالیت اصناف

معاون سیاسی استاندار قزوین گفت: صاحبان مشاغل و کسبه در حوزه اصناف باید واکسینه شوند و برای ادامه فعالیت کارت واکسن داشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ منوچهر حبیبی، معاون سیاسی استاندار و جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان در جلسه کمیته واکسیناسیون گفت: با توجه به تراکم رفت و آمد در حوزه اصناف، صاحبان مشاغل و کسبه باید واکسینه شده و برای ادامه فعالیت کارت واکسن دریافت حداقل یک دُز را داشته باشند.

او تاکید کرد: در حوزه حمل و نقل عمومی، رانندگان تاکسی و اتوبوس های شهری نیز برای ادامه فعالیت خود باید حداقل یک دز واکسن خود را دریافت کرده باشند.

حبیبی افزود: طبق آخرین آمار از واکسیناسیون عمومی ۵۰۰ هزار نفر در سطح استان واکسن خود را تزریق کرده اند که حدود ۵۴ درصد از جمعیت استان را تشکیل می‌دهند.

رئیس کمیته واکسیناسیون استان گفت: دولت و مسئولان در استان رویکرد تزریق حداکثری واکسیناسیون را در پیش گرفته اند و محدویت سنی در خصوص تزریق واکسن نداریم.

حبیبی در ادامه تاکید کرد: دستگاه های دولتی، واحد های تولیدی، نیروهای نظامی و انتظامی باید لیست پرسنل واکسینه شده خود را با فوریت اعلام کنند و افرادی که در این دستگاهها موفق به تزریق نشده اند را سریعا شناسایی و تزریق واکسن انجام شود.

او با اشاره به سرعت و اوج گیری تزریق واکسن افزود: از ظرفیت بیمارستان های خصوصی و درمانگاه ها جهت واکسیناسیون باید استفاده شود.

حبیبی در ادامه با بیان اینکه پایگاه های واکسیناسیون باید تقویت شوند افزود: در فروشگاه های زنجیره ای، پایگاه های تزریق واکسن راه اندازی شود تا امکان دسترسی مردم برای تزریق واکسن فراهم باشد.

معاون سیاسی استاندار گفت: برای فعالیت استخر ها و ورزشگاه ها رعایت دستورالعمل های بهداشتی در راس امور قرار دارد و باید برابر شیوه نامه های ابلاغی اقدام کنند.

48

برچسب‌ها:

نظر شما