شناسهٔ خبر: 67318830 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان

«جبهه مقاومت» محور ویژه در جشنواره حریم رسالت است

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان از برگزاری سومین جشنواره حریم رسالت در ۷ محور و ۱۱ قالب در آبان ۱۴۰۳ خبرداد.

صاحب‌خبر -

 

«جبهه مقاومت» محور ویژه در جشنواره حریم رسالت است

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان ،سرهنگ مهدی پارسا در نشست خبری سومین جشنواره بین المللی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت از اختصاص محور ویژه با اولویت «جبهه مقاومت » گفت و اظهار کرد: با توجه به حملات گسترده رژیم اشغالگر قدس به مردم بی دفاع غزه و کشتار آنها بویژه خبرنگاران فلسطینی با اولویت کشورهای جبهه مقاومت از بانوان رسانه ای کشورها استفاده شود.

وی افزود: معرفی رسانه‌ای چهره زن در تراز انقلاب باهدف الگو سازی و معرفی به نسل جوان از طریق روایت زنان موفق در رسانه‌ها و تولید محتوای در تراز از اهداف جشنواره بین‌المللی حریم رسالت است.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان ادامه داد: تمامی بانوان رسانه‌ای و فعال فضای مجازی کشور با روایت زنان موفق در محورهای زن، روحیه خودباوری، جهش تولید، مردمی سازی، ایران قوی_ زنِ عفیف، نجیب و متدین ایرانی و هویت زن مسلمان و روایت زنان موفق و الگوی سوم زن مسلمان اثر ارائه کنند.

 

 وی با اشاره به اهمیت حوزه زنان و استقبال ملی و بین المللی از «جشنواره حریم رسالت » گفت:پوستر سومین جشنواره حریم رسالت به ۴ زبان خارجی روسی، ترکی و عربی و انگلیسی ترجمه شده است .

 

 

 سرهنگ پارسا با اذعان به قطب رسانه ای بودن گیلان اظهارکرد:بانوان فعال از سراسر کشور می‌توانند آثار خود را در قالب‌های کلیپ و گزارش ویدئویی، موشن گرافی، اینفوگرافی، پادکست، مستند، عکس، گزارش تحلیلی و تحقیقی، یادداشت و سرمقاله، گزارش خبری، مصاحبه و تیتر به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

<div id="video-display-embed-code_4764584" ><script type="text/JavaScript" src="https://basijnews.ir/fa/news/play/embed/9608473/4764584?width=400&height=300"></script></div>

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با تاکید بر اینکه مهلت ارسال آثار تا ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ اعلام شده است، گفت:بانوان رسانه‌ای می‌توانند آثار خود را که از بازه زمانی ۲۸ آبان ۱۴۰۲ تولید و در یکی از رسانه‌های رسمی، بومی و مکتوب و مجازی منتشر کرده، به دبیرخانه جشنواره به نشانی harimeresalat. com ارسال کنند.

«جبهه مقاومت» محور ویژه در جشنواره حریم رسالت است

«جبهه مقاومت» محور ویژه در جشنواره حریم رسالت است

 

نظر شما