شناسهٔ خبر: 67916733 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس هیئت اسکواش آذربایجان‌غربی خبرداد

برگزاری مسابقات اسکواش قهرمانی دختران کشور به میزبانی ارومیه

المیرا عسگری زاده

رئیس هیئت اسکواش آذربایجان‌غربی گفت: مسابقات اسکواش قهرمانی دختران کشور امروز ۸ مرداد ماه به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

امیر حاتم‌زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری مسابقات اسکواش قهرمانی کشور دختران زیر ۱۵ سال، زیر ۱۷ سال و زیر ۱۹ سال به میزبانی ارومیه، افزود: این مسابقات از امروز ۸ تا ۱۱ مرداد ماه برگزار می‌شود. 

وی با اشاره به اینکه ۹۸ بازیکن در این دوره از مسابقات شرکت می کنند، گفت: ۳۷ بازیکن در رده سنی کمتر از ۱۵ سال، ۳۱ بازیکن در رده سنی کمتر از ۱۷ سال و ۳۰ بازیکن در رده کمتر از ۱۹ سال در مسابقات اسکواش دختران شرکت خواهند کرد. 

حاتم زاده ادامه داد: همچنین ۹ بازیکن از آذربایجان‌غربی در قالب ۴ بازیکن در رده سنی کمتر از ۱۵ سال،۲ بازیکن کمتر از ۱۷ سال و ۳ بازیکن از رده سنی کمتر از ۱۹ سال به رقابت می‌پردازند. 

رئیس هیئت اسکواش آذربایجان‌غربی با اشاره به انتخاب آذربایجان‌غربی به عنوان میزبان در مسابقات کشوری اسکواش دختران نیز گفت: سابقه میزبانی در رده سنی کمتر از ۹ و ۱۱ سال را داشتیم و به واسطه سخت افزار مناسب و خانه اسکواش جزو ۵ استان دارای امکانات مناسب در این ورزش هستیم. 

وی با اشاره به انجام استعدادیابی در این رشته ورزشی در استان خاطر نشان کرد: ۱۲۰ ورزشکار در اسکواش استان فعال هستند. 

انتهای پیام

نظر شما