شناسهٔ خبر: 49487633 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

درخواست برای انتفاضه «من البحر للنهر» به منظور یاری اسیران فلسطینی

فعالان رسانه های اجتماعی خواستار مشارکت فلسطینی ها در انتفاضه گسترده «من البحر للنهر» به منظور یاری اسیران فلسطینی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از عربی21، فعالان شبکه های اجتماعی خواستار انتفاضه گسترده با عنوان «من البحر للنهر»( از دریا تا نهر) در سراسر سرزمین های اشغالی فلسطین از جمله کرانه باختری و نوار غزه و شهرها و شهرک های 1948 شدند.

 

این فعالان همچنین به مشارکت در راهپیمایی ها و درگیری ها در همه نقاط درگیری با اشغالگران به منظور یاری آزادگان زندان جلبوع و اسیران در زندان های اشغالگر صهیونیستی دعوت کردند.

 

این درخواست در شرایطی است که سرزمین های اشغالی شاهد آشفتگی شدید به دلیل دستگیری دوباره چهار نفر از شش اسیر فلسطینی است که توانستند خود را چند روز پیش از زندان جلبوع آزاد کنند.

 

اشغالگران اسرائیلی «یعقوب القادری، محمود عبدالله العارضه، زکریا الزبیدی و محمد العارضه» چهار نفر از شش اسیر فلسطینی را دستگیر کردند که این مسئله خشم مردم در کرانه باختری را برانگیخته است. درگیری با اشغالگران صهیونیستی به ویژه جنین و اطراف آن افزایش یافته است.

رسانه های فلسطینی اعلام کرد: فلسطینی ها منزل یک پلیس را آتش زدند، زیرا معتقدند که وی مکان القادری و العارضه در شهر الناصره را اطلاع داده است.

 

رسانه های عبری نیز گزارش داد: مقامات صهیونیستی آژیر خطر در شهرک های غلاف غزه را به صدا درآوردند،زیرا احتمال می دهند که مقاومت موشک های خود را به سمت این شهرک ها شلیک کند.

پایان پیام/44

نظر شما