شناسهٔ خبر: 49371610 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نیازهای رازوجرگلان باید پیگیری شود

استاندار خراسان شمالی، گفت: تمام نیازهای شهرستان راز و جرگلان باید پاسخ داده شود زیرا هدف اصلی برای مردم این منطقه، آبادانی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمد علی شجاعی صبح امروز در جلسه بررسی مصوبات شهرستان رازوجرگلان در خصوص تعاونی مسکن اظهار کرد: برای ایجاد تعاونی مسکن باید تمامی قشرها در نظر گرفته شود و این شرایط برای همگان فراهم شود.

وی در ارتباط با ایجاد کتابخانه‌ای در شهر یکه سعود نیز گفت: فعلا مکانی تا یک هفته آینده برای ایجاد کتابخانه باید تعریف شود نباید فقط منتظر ساخت کتابخانه باشیم.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: ایجاد باجه بانکی یا وجود نمایندگی در مناطق فاقد بانک در شهرستان رازوجرگلان را ضروری دانست و افزود : مردم نباید برای امور روزمره بانکی خود دچار مشکل شوند هدف اصلی دسترسی راحت تر مردم است.

وی اولویت‌بندی، فازبندی و اجرایی شدن پروژه‌ها را الزامی دانست و افزود: پروژه‌های همچون راه و آب شرب برای شهرستان رازوجرگلان ضرورت دارد لذا بیشتر اقدامات باید در این حوزه رخ دهد. شجاعی به موضوع بروز سیل در این شهرستان و اقدامات انجام شده اشاره و گفت: ستاد بحران وزارت کشور اعتباراتی برای جبران خسارت سیل استانها در نظر میگیرد که در سیل های اخیر این شهرستان توانستیم با اعتبارات مصوب و خرید میلگرد بیش از نیمی از پل‌های تخریبی این منطقه احداث شود. 

وی مدیران دستگاه‌های اجرایی متولی استان را ملزم به انجام اقدامات بیشتر در حوزه ابنیه کرد و گفت : به جز مسئله آسفالت راه، ابنیه هم باید مورد توجه و تاکید بیشتری قرار گیرد. 

استاندار خراسان شمالی همچنین ایجاد پارک‌های ویژه بانوان در شهرستان رازوجرگلان را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: با توجه به نیاز و فرهنگ هر منطقه ، پارک بانوان باید ایجاد شود تا از این طریق بیشتر این پارک ها مورد استفاده قرار گیرد. 

انتهای پیام/ب

نظر شما