شناسهٔ خبر: 49325916 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سیستم قضایی خراسان شمالی به کمک ستاد کرونا بیاید

استاندار خراسان شمالی بر لازم الاجرا بودن مصوبات ستاد کرونا تاکید کرد و گفت : باید از ظرفیت سیستم قضایی جهت ضمانت اجرایی مصوبات ستاد کرونا استفاده کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمد علی شجاعی صبح امروز در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا اظهار کرد: تمام مدیران باید برای پیک جدید بیماری کرونا تدابیر لازم را اتخاذ کنند که امیدواریم هرگز وارد پیک جدید بیماری نشویم.

 وی گفت: تدابیر لازم باید در حوزه‌های نیروی انسانی، تجهیزات و دارو اعمال شود هرچند تاکنون کمبودی در این حوزه‌ها احساس نشده است.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه آمار فوتی ها با تعداد مبتلایان تطبیق ندارد، تصریح کرد: باید نسبت به این موضوع حساسیت بیشتری نشان داد و این مسئله به بحث بیماریابی زودتر و کیفیت درمان برمیگردد. 

وی با تاکید بر اینکه تعطیلی بوستان‌ها همچنان ادامه خواهد داشت، افزود : تصمیم گیری اصلی در خصوص روشنایی بوستان‌ها و فضاهای عمومی، بر عهده نیروی انتظامی است.

شجاعی با اشاره به اینکه موضوعات بازگشایی مدارس و اربعین باید در قالب تشکیل کمیته‌ای مورد بررسی سریع تر قرار گیرد، بیان کرد: برای مراسم اربعین نیز سازماندهی مردم و واکسینه شدن خادمان درگیر در این مراسم هم الزامی است.

انتهای پیام/ب

نظر شما