شناسهٔ خبر: 49028201 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

استاندار هرمزگان: هیچ محدودیتی برای رونق جزیره هرمز نیست

استاندار هرمزگان با اشاره به راه‌اندازی بازارچه ملوانی هرمز گفت: برای رونق جزیره هرمز هیچ محدودیتی نداریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس؛ فریدون همتی در ادامه بازدید و نظارت از طرح‌های عمرانی استان در جزیره هرمز افزود: سازمان صمت برای همه ملوانان هرمز مجوز و کارت ملوانی صادر خواهد کرد و ملوانان در این خصوص هیچ‌گونه نگرانی نداشته باشند.
وی با اشاره به بازدید از رینگ دور جزیره هرمز گفت: این طرح به عنوان زیرساخت مهم و اولویت دار بخش گردشگری جزیره است و تسریع در بهره برداری از این طرح ضروری است.
استاندار هرمزگان به فعالیت‌های توسعه‌ای در بخش ساحلی این جزیره هم اشاره کرد و گفت: این فعالیت‌ها در ضلع شرقی و شمالی ساحل هرمز روند رو به رشد و مطلوبی داشته و اجرای کامل این طرح می‌تواند از ایجاد خسارت و آسیب به قلعه پرتقالی‌ها جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: بررسی مشکلات بیمارستان خلیج فارس بندرعباس در بازدید مسئولان هرمزگان
همتی با اشاره به اقدامات و طرح‌های عمرانی در دست اقدام در بافت فرسوده هرمز نیز گفت: منابع خوبی از محل اعتبارات وزارت کشور برای عمران جزیره هرمز جذب شده است که امیدواریم با افزایش تعامل بین فرمانداری، بخشداری و شهرداری هرمز، فرآیند توسعه در این جزیره شتاب بیشتری بگیرد.
استاندار هرمزگان گفت: انتخاب شهردار پرتحرک و فعال توسط اعضای شورای اسلامی شهر هرمز یک ضرورت و اصل مهم برای پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای در این جزیره است.
احمد مرادی نماینده هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز در بازدید از جزیره هرمز گفت: مردم خوب، خونگرم و شهیدپرور این جزیره شایسته دریافت بهترین خدمات هستند که خوشبختانه در بازدید میدانی از طرح ها، اقدامات خیلی خوبی انجام شده و در حال اجرا است.
مرادی افزود: دستورات استاندار هرمزگان و تأکید و نظارت مضاعف بر طرح ها، به‌طور قطع شتاب روند اجرایی پروژه‌ها را بیشتر می‌کند و در صورت رفع برخی موانع موجود که با دستور استاندار در بازدید مورد تأکید قرار گرفت، این امیدواری وجود دارد که مردم زودتر از موعد مقرر خدمات ضروری و مورد نیاز خود را در این جزیره استراتژیک و مهم دریافت کنند.

نظر شما