شناسهٔ خبر: 66711679 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

شهردار پیشوا:

دهه کرامت فرصتی مغتنم برای ترویج فرهنگ رضوی است

لیلا تات

شهردار پیشوا در مراسم جشن بزرگ دهه کرامت به مناسبت میلاد حضرت معصومه(سلام الله علیها) و ولادت حضرت امام رضا(علیه السلام) گفت: دهه کرامت فرصتی مغتنم برای ترویج فرهنگ رضوی است.

صاحب‌خبر -

سیدجمال محمدی در جشن بزرگ دهه کرامت جمعه 28 اردیبهشت ماه با بیان اینکه دهه کرامت، فرصتی مغتنم برای ترویج فرهنگ رضوی و آموزه های ناب ائمه اطهار (ع) است اظهار کرد: در این ایام پربرکت، باید با تأمل در سیره و منش امام رضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س)، آموزه های نورانی این بزرگواران را در زندگی خود پیاده کنیم و عطر فضیلت و معنویت را در جامعه خود عطرآگین کنیم.

وی افزود: امام رضا (ع) الگوی تمام عیار تقوا، علم، حلم، صبر و بردباری هستند که با منش و رفتار کریمانه خود، قلوب مردم را تسخیر نمودند و به عنوان امام رئوف و مهربان در تاریخ بشریت جاودانه شدند.

محمدی با بیان اینکه حضرت فاطمه معصومه (س) نیز به عنوان بانوی کرامت و عصمت، الگوی زن مسلمان ایرانی هستند، گفت: ایشان با حجاب و عفاف خود، عصمتی الهی را به نمایش گذاشتند و به عنوان مشعل هدایت و تقوا برای زنان و دختران این سرزمین درخشیدند.

شهردار پیشوا در پایان بیان کرد: ما به عنوان خادمان شما در شهرداری، وظیفه خود می دانیم که در راستای ترویج فرهنگ رضوی و آموزه های اهل بیت (ع) تلاش نماییم و در این راستا، اقدامات مختلفی از جمله فضاسازی شهری، برگزاری برنامه های فرهنگی و مذهبی و ارائه خدمات به عاشقان اهل بیت انجام شده است.

انتهای پیام

نظر شما