شناسهٔ خبر: 49026343 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار هرمزگان:

هیچ محدودیتی برای رونق جزیره هرمز قائل نیستیم/بهره برداری از رینگ هرمز ضرورت دارد

لیدا رضایی

استاندار هرمزگان با اشاره به راه‌اندازی بازارچه ملوانی هرمز و با بیان اینکه هیچ محدودیتی برای رونق جزیره هرمز قائل نیستیم، اضافه کرد: سازمان صمت برای همه ملوانان هرمز، مجوز و کارت ملوانی صادر خواهد کرد، لذا  ملوانان در این خصوص هیچ‌گونه نگرانی نداشته باشند و تلاش کنند روابط تجاری و اقتصادی را در هرمز توسعه دهند.

صاحب‌خبر -

فریدون همتی صبح امروز (۳۰ مردادماه) در ادامه بازدید و نظارت از پروژه های عمرانی در مناطق مختلف استان، به همراه احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، فرماندار بندرعباس و برخی از مدیران کل دستگاه های اجرایی به جزیره هرمز سفر کرد و به صورت میدانی روند اجرایی پروژه ها را مورد بررسی قرار داد.

استاندار هرمزگان در این سفر، با اشاره به بازدید از رینگ دور جزیره هرمز، گفت: با توجه به اینکه این پروژه به عنوان زیرساخت مهم و اولویت دار بخش گردشگری جزیره محسوب می شود، تسریع در بهره برداری از این پروژه یک ضرورت است.

وی، به فعالیت های توسعه‌ای در بخش ساحلی این جزیره هم اشاره و عنوان کرد: این فعالیت ها در ضلع شرقی و شمالی ساحل هرمز روند رو به رشد و مطلوبی داشته است و اجرای کامل این طرح می تواند از ایجاد خسارت و آسیب به قلعه پرتقالی ها پیشگیری کند.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: اگرچه طی چهارسال اخیر اقدامات خوبی در حوزه زیرساختی و روبنایی در بخش های مختلف جزیره هرمز انجام شده است اما انتظار ما شتاب بیشتر در اجرای پروژه ها و کار شبانه روزی است که با بهره برداری از این  پروژه ها، بتوانیم مطالبات و نیازهای مردم فهیم جزیره را زودتر از موعد مقرر و پیش بینی شده پاسخ بدهیم.

همتی با اشاره به اقدامات و طرح های عمرانی در دست اقدام در بافت فرسوده هرمز نیز گفت: منابع خوبی از محل اعتبارات وزارت کشور برای عمران جزیره هرمز جذب شده است که امیدواریم با افزایش تعامل بین فرمانداری، بخشداری و شهرداری هرمز، فرآیند توسعه در این جزیره شتاب بیشتری بگیرد.

استاندار هرمزگان، اظهار کرد: انتخاب شهردار پرتحرک و فعال توسط اعضای شورای اسلامی شهر هرمز یک ضرورت و اصل مهم برای پیشبرد برنامه های توسعه ای در این جزیره است.

وی همچنین با اشاره به راه‌اندازی بازارچه ملوانی هرمز و با بیان اینکه هیچ محدودیتی برای رونق جزیره هرمز قائل نیستیم، اضافه کرد: سازمان صمت برای همه ملوانان هرمز، مجوز و کارت ملوانی صادر خواهد کرد، لذا  ملوانان در این خصوص هیچ‌گونه نگرانی نداشته باشند و تلاش کنند روابط تجاری و اقتصادی را در هرمز توسعه دهند.

انتهای پیام

نظر شما