شناسهٔ خبر: 48986713 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌وگو|

امروز در کدام استان‌ها باران می‌بارد؟

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

صاحب‌خبر -
کبری رفیعی کارشناس هواشناسی در گفت‌وگو با میزان در مورد وضعیت جوی کشور در چند روز آینده، گفت:امروز در بخش‌هایی از استان‌های مازندران، گلستان، شمال استان تهران، البرز، سمنان، همچنین در استان‌های جنوبی مثل هرمزگان  و جنوب استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس، شرق بوشهر، تنگه هرمز و غرب دریای عمان در ساعات بعد از ظهر، بارش‌هایی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی را خواهیم داشت.

وی ادامه داد:برای روز پنجشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی، شمال و شرق هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان، کرمان، فارس، شرق بوشهر  و جرایر خلیج فارس رگبار پراکنده و بارش باران را خواهیم داشت.  

رفیعی گفت:برای روز جمعه در ارتفاعات مازندران، شمال آذربایجان غربی و همچنین در روز شنبه در شمال آذربایجان‌های شرقی و غربی، ارتفاعات استان‌های مازندران و گلستان و ارتفاعات شمال هرمزگان، غرب فارس، کهگیلویه و بویر احمد رگبار پراکنده باران را پیش بینی خواهیم کرد.

وی گفت:به طور کلی تا روز جمعه پدیده غالب در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و گرد و خاک خواهد.

وی اظهار کرد:طی سه روز آینده نیز شرق خلیج فارس، تنگه هرمز  و دریای عمان مواج  و متلاطم خواهدبود.

در پایان این کارشناس هواشناسی در مورد آخرین وضعیت جوی تهران، گفت: امروز آسمان تهران صاف و نیمه ابری همراه با وزش باد، حداکثر دما طی امروز ۳۴ درجه و حداقل دما ۲۴ درجه خواهد بود.  

بیشتر بخوانید:

واردات واکسن تک دز با اثر بخشی بالا به کشور

انتهای پیام/

نظر شما