شناسهٔ خبر: 67655906 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

مهلت انتخاب رشته محل در آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی تمدید شد

مهلت انتخاب رشته محل برای داوطلبان مجاز (عادی و استعداد درخشان) در کنکور کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۱۴۰۳ تمدید شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، براساس درخواست داوطلبان مجاز کنکور کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۱۴۰۳، برای بار دوم فرصتی جهت انتخاب رشته محل و ویرایش آن در نظر گرفته شد. متقاضیان می‌توانند از ساعت ۹ صبح ۳۱ تیرماه تا ساعت ۱۳ دوم مردادماه ۱۴۰۳ نسبت به ثبت یا ویرایش انتخاب‌های خود اقدام کنند.

این تمدید آخرین مهلت بوده و با توجه به لزوم انجام مراحل استخراج نتایج نهایی به هیچ عنوان قابل تمدید نیست.

تاکید می‌شود در انتخاب رشته محل تحصیل و ترتیب انتخاب دقت لازم به عمل آید.

طبق ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته محل، پس از پذیرش هر گونه انتقال و جابجایی و تغییر رشته ممنوع است و پس از اعلام نتایج نهایی، با توجه به اینکه محل پذیرش را خود فرد و با آگاهی کامل تعیین کرده، لذا هیچگونه تغییر در رشته محل پذیرش حتی در صورت کسب نمره مربوطه، انجام نخواهد گرفت.

همچنین طبق توضیحات صفحه ۵ دفترچه انتخاب رشته محل و اطلاعیه ۹ مرکز سنجش آموزش پزشکی، متقاضیان سهمیه رزمندگان و ایثارگران که طبق کارت ورود به جلسه آزمون و کارنامه علمی، سهمیه آنها از طرف ارگان‌های تأیید کننده سهمیه تأیید نشده بود:

الف- در صورتیکه تاییدیه صادره از مراجع مذکور (ذکر شده در صفحه ۱۰ دفترچه راهنمای ثبت نام) تا تاریخ ۲۴ تیرماه ۱۴۰۳ توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی دریافت شده باشد کارنامه علمی این افراد در تاریخ ۳۰ تیرماه ۱۴۰۳ به روز رسانی شده و رتبه در سهمیه درج می‌شود. این افراد می‌توانند در زمان تمدید، انتخاب رشته محل خود را انجام داده یا ویرایش کنند.

ب - در صورتیکه تاییدیه صادره از مراجع مذکور (ذکر شده در صفحه ۱۰ دفترچه راهنمای ثبت نام) تأیید نشده و یا تا تاریخ ۲۴ تیرماه ۱۴۰۳ توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی دریافت نشده باشد، سهمیه این افراد همانگونه که در کارت ورود به جلسه آزمون و کارنامه علمی درج شده، تبدیل به سهمیه آزاد می‌شود و متعاقباً قابل تغییر نخواهد بود.

اسامی متقاضیان تحصیل دانشگاه شاهد در ۱۳ مرداد اعلام می‌شود و این افراد باید در ۲۱ مرداد به دانشگاه مراجعه حضوری داشته باشند. داوطلبان باید در ۲۰ مرداد به اطلاعیه دانشگاه شاهد به منظور اطلاع از شرایط مراجعه حضوری، مراجعه کنند.

زمان اعلام اسامی نهایی پذیرفته شدگان و کارنامه نهایی آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۱۴۰۳ نیمه دوم شهریورماه است.

نظر شما