شناسهٔ خبر: 48979345 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

قدردانی تبلیغات اسلامی استان از هیئات مذهبی

همکاری هیأت‌های مذهبی استان در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی جای قدردانی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان مرکزی،

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: همکاری هیأت‌های مذهبی استان در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی جای قدردانی دارد.

حجت الاسلام مهدی عباسی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: همکاری هیأت‌های مذهبی استان در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی جای قدردانی دارد البته در مواردی هم نیاز به تذکر وجود داشت که این کار انجام شد.
حجت الاسلام عباسی با اشاره به رعایت ۷۵ درصدی شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی هیأت‌های مذهبی استان مرکزی افزود: از مدیران هیأت‌ها، مبلغان و مداحان عزیز و نهاد‌های مختلفی که در برپایی عزاداری دهه اول محرم همکاری می‌کنند، تشکر می‌کنیم.
او افزود: اصل در برگزاری تمامی مراسم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شامل استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و عزاداری در مکان ثابت است و خواهش ما از همه عزاداران این است که به دلیل شرایط خاص کرونایی هیچ گونه دسته‌روی خصوصاً به سمت امامزاده محمد عابد (ع) انجام نشود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: پویش‌های مختلفی که مردم استان به راه انداختند خصوصاً نذورات سلامت جای قدردانی دارد و از مردم درخواست می‌کنیم با توجه به شرایط خاص کشور نذورات به سمت سلامت و درمان هدایت شود.
او با اشاره به ویژه برنامه‌های روز تاسوعا گفت: مقتل خوانی یکی از برنامه هایی است که فردا در مسجد الزهرا برگزار می‌شود و این مراسم از شبکه استانی به صورت زنده پخش خواهد شد.
حجت الاسلام عباسی با قدردانی از هیأت‌های مذهبی که برای حضور در بیمارستان و کمک به کادر درمان اعلام آمادگی کرده‌اند، تصریح کرد: از هفته آینده بنا به نیاز کادر درمان داوطلبین در مراکز درمانی حضور پیدا می‌کنند تا در امور درمانی و پشتیبانی مشارکت داشته باشند.

نظر شما