شناسهٔ خبر: 48983082 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

نذورات خیرین به سمت سلامت و درمان هدایت شود

حجت الاسلام عباسی گفت: نذورات خیرین در ایام عزاداری سید و سالار شهیدان به سمت سلامت و درمان هدایت شود.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام «مهدی عباسی» ضمن تسلیت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، بر رعایت بیش از پیش پروتکل های بهداشتی از سوی هیئت های مذهبی تاکید کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: پویش‌های مختلفی که مردم استان به راه انداختند خصوصاً نذورات سلامت جای قدردانی دارد و از مردم درخواست می‌کنیم با توجه به شرایط خاص کشور نذورات به سمت سلامت و درمان هدایت شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به برنامه های ایام تاسوعا و عاشورای حسینی افزود: مقتل خوانی تاسوعای حسینی یکی از برنامه های مهم این روز است که در روز تاسوعا در مسجد الزهرا(س) اراک برگزار می‌شود و این مراسم از شبکه استانی به صورت زنده پخش خواهد شد.

 

وی ضمن تقدیر از هیئت های مذهبی و رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی عزاداران بیان کرد: در این ایام شاهد رعایت ۷۵ درصدی پروتکل‌ها توسط هیأت‌های مذهبی بودیم و البته در مواردی نیز نیاز به تذکر وجود داشت که این کار انجام شد.

 

این مقام مسئول استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و عزاداری در مکان ثابت را پروتکل های بهداشتی دانست که هیئت های مذهبی باید به آن توجه کنند و گفت: امروز با شرایط خاص در استان و کشور مواجه هستیم و از همه عزاداران تقاضا داریم که به دلیل این شرایط خاص کرونایی هیچ گونه دسته‌روی خصوصاً به سمت امامزاده محمد عابد (ع) انجام نشود.

 

حجت الاسلام عباسی ضمن تقدیر از هیأت‌های مذهبی که برای حضور در بیمارستان و کمک به کادر درمان اعلام آمادگی کرده‌اند، گفت: از هفته آینده بنا به نیاز کادر درمان داوطلبین در مراکز درمانی حضور پیدا می‌کنند تا در امور درمانی و پشتیبانی مشارکت داشته باشند.

پایان پیام/177

نظر شما