شناسهٔ خبر: 48911216 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

هزینه کاشت ابرو به چه عواملی بستگی دارد؟

زمانی که افراد دچار ریزش ابرو یا کم پشت شدن آن می‌شوند یکی از روش‌هایی که به سراغ آن می‌روند کاشت ابرو طبیعی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، داشتن یک چهره زیبا خواست طبیعی هر انسانی است از این‌­رو گاهی با آرایش و گاهی با انجام جراحی­‌های مربوط به زیبایی سعی می­‌کنیم بر زیبایی خود بیفزاییم. زمانی که افراد دچار ریزش ابرو یا کم پشت شدن آن می­‌شوند یکی از روش­‌هایی که به سراغ آن می‌­روند کاشت ابرو طبیعی است. ابرو تغییر زیادی در چهره افراد ایجاد می‌­کند و این موضوع به خصوص در بانوان اهمیت بالاتری دارد. اگر قصد کاشت ابرو را دارید بهتر است به جنبه­‌های مختلف آن از جمله هزینه کاشت ابرو تا عوارض آن، اطلاعاتی را به دست آورید. هزینه کاشت ابرو شاید برای بیشتر کسانی که از بی­‌حالتی و کم­‌پشتی ابرو دچار رنج و ناراحتی می­‌شوند از جمله دغدغه‌های ضروری آن‌ها باشد اما در تعیین هزینه آن عوامل مختلفی می‌­توانند تأثیرگذار باشند که در ادامه خواهیم گفت.

کاشت ابروی حرفه ­ای

ابروها نه تنها موجب زیبایی صورت می­‌شوند بلکه نقش محافظتی از چشم­‌ها در مقابل ذرات و مایعات را برعهده دارند. به دلایلی مختلفی مانند تغذیه نادرست، استرس، استفاده از مواد آرایشی غیراستاندارد، سرطان، عوارض پوستی و موارد دیگر فرایند ریزش ابرو در مردان و زنان اتفاق می‌­افتد. پس یافتن علت ریزش و درمان یا ترمیم ابرو بسیار اهمیت دارد. روش‌های خانگی و استفاده از داروهای خانگی شاید در برخی موارد در بعضی افراد پاسخگو باشد اما در مورد بسیاری از ریزش‌­ها راهکار مناسب و یا دائمی نیست. امروزه چندین روش برای کاشت ابرو وجود دارد که توسط جراح زیبایی و پلاستیک به عنوان یک راه حل دائمی برای مردان و زنان انجام می­‌شود. روش کاشت ابرو یکی از عوامل مؤثر در تعیین هزینه کاشت ابرو است. برای این که کاشت ابروی حرفه ­ای داشته باشید باید درباره بهترین پزشک‌­های زیبایی ایران تحقیق کنید تا بتوانید با توجه به معیارهای خود بهترین پزشک را انتخاب کنید. مهارت و تخصص پزشک و کیفیت دستگاهی که برای این کار استفاده می­‌کند نیز بر هزینه کاشت ابرو مؤثر است.

 روش کاشت ابرو

ممکن است برخی از افراد که مشکل کم‌­پشتی ابرو دارند به سراغ تتو و استفاده از لوازم آرایش بروند اما این یک حقیقت آشکار است که این روش‌ها ظاهر طبیعی ندارند اما کاشت ابرو طبیعی علاوه بر زیبایی و دائمی بودن، طبیعی نیز به نظر می­‌رسند. طراحی مدل ابرو متناسب با مد و سلیقه افراد می­‌تواند متغیر باشد اما روش کاشت ابرو بستگی به نظر جراح زیبایی و شرایط بیمار دارد. میزان هزینه کاشت ابرو بعد از معاینه و انتخاب طرح ابرو، تعداد گرافت­‌های مورد نیاز و موارد دیگر در جلسه مشاوره با بیمار مطرح خواهد شد.

از جمله روش‌­های کاشت ابرو می‌­توان به روش FIT، FUT، FUE،SUT و... اشاره کرد. روش SUT یکی از روش­‌های کاشت ابروی حرفه­ ای و نوین است که بدون خونریزی و با بیشترین کارایی و بهترین نتیجه همراه با ابروهای پرپشت و مناسب است. این روش دوره نقاهت کمتری دارد و فولیکول­‌ها با دقت بالایی کاشته می­‌شود. همچنین در این روش از دستگاه‌های اتوماتیک و پیشرفته استفاده می­‌شود و در مدت زمان کوتاه­‌تر نسبت به روش­‌های قبلی­‌تر و بدون درد و زخم انجام می­‌شود و طبیعی است که هزینه کاشت ابرو با توجه به روش و امکاناتی که به کار گرفته می‌­شود یکسان نباشد.

 کلینیک کاشت ابرو

 

پیدا کردن یک کلینیک کاشت ابرو معتبر یکی از دغدغه‌­های فکری کسانی است که به دنبال زیبایی و پرپشتی ابرو با مدل و تراکم مناسب می­‌باشند. باید گفت که انتخاب کلینیک مناسب بیشتر از هزینه کاشت ابرو اهمیت دارد. یکی از مهمترین مشخصات یک کلینیک کاشت ابرو ایده‌­آل رعایت بهداشت محیطی کلینیک و پرسنل آن مرکز است در غیر این صورت عواقب منفی را برای بیمار در پی خواهد داشت. ارائه مشاوره از سوی متخصص و توضیحات و راهنمایی­‌های لازم و آگاه نمودن بیمار از مزایا و معایب کاشت ابرو از ویژگی­‌های دیگر یک کلینیک مناسب می‌­باشد. از همه مهمتر داشتن مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وجود کادر پزشکی متخصص و باتجربه در یک کلینیک باید جزو فاکتورهای اصلی بیمار در انتخاب یک مرکز کاشت ابرو باشد. همچنین پزشکان متخصص و حرفه‌­ای برای به دست آوردن مهارت بالای خود زمان و هزینه بیشتری را پرداخت کرده و آموزش بالاتری را گذرانده‌­اند. بنابراین هزینه کاشت ابرو این دست از پزشکان را نباید با برخی از پزشکان که از تخصص کمتر یا امکانات کمتری در اختیار بیمار خود قرار می‌دهند مقایسه کرد.

 مهارت جراح

کاشت ابرو به دلیل ظرافتی که دارد نیاز به مهارت جراح دارد. همچنین دقت به نحوه کاشت مو و زاویه­ موهای جدید از سوی یک جراح زیبایی متخصص و باتجربه بسیار اهمیت دارد. چنانچه پزشک مورد نظر دارای تخصص، مهارت و تجربه کافی نباشد فرد دچار عفونت، ظاهری غیرطبیعی ناشی از کاشته شدن فولیکول‌­ها در زاویه‌­های نادرست، عدم رشد کافی ابرو، آسیب دیدن عصب­‌های قرار گرفته در محدوده کاشت ابرو و... خواهد شد. بنابراین شاید انتخاب یک کلینیک معتبر و جراح زیبایی متخصص و باتجربه بر هزینه کاشت ابرو بیفزاید اما نتیجه مطلوبی را که انتظارش را دارید را کسب خواهید نمود. همچنین نیازی نیست که به محض ریزش و کم‌­پشت شدن ابرو به هزینه کاشت ابرو و یا عوارض آن بیندیشید. همان طور که گفتیم دلایل مختلفی برای ریزش ابرو وجود دارد و ممکن است این اتفاق موقتی بوده و پس از مدتی نشانه­‌های رشد ابرو ظاهر شود. از این­‌رو توصیه می­‌گردد که حتماً با یک پزشک متخصص یا جراح زیبایی متخصص مشورت شود و با تشخیص او کاشت ابرو را انجام دهید.

با بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران آشنا شوید!

 

اگر از عدم رشد طبیعی ابروهای خود به روش طبیعی مطمئن هستید و به دنبال کاشت ابروی مطلوبی هستید کلینیک پوست و موی النا یکی از بهترین مراکز در تهران است که دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت بوده و با تجربه هزاران عمل موفق خدماتی از قبیل کاشت مو، کاشت ابرو، جوان‌سازی، عمل بینی، لیفت صورت و... را به متقاضیان ارائه می­‌دهد. شما می‌­توانید برای اطلاع دقیق از هزینه کاشت ابرو، دیدن نمونه کارهای انجام شده یا گرفتن مشاوره به کلینیک زیبایی النا به آدرس https://elenaclinic.com مراجعه کنید و در صورت تمایل از طریق راه‌های ارتباطی با مرکز تخصصی کاشت ابرو النا تماس برقرار کنید. این کلینیک تخصصی افتخار دارد تا با برخورداری از پزشکان متخصص و باتجربه و پرسنل کاری مجرب به کلیه هموطنان خود خدمات ارزنده­‌ای را ارائه کند.

انتهای پیام/ 

نظر شما