شناسهٔ خبر: 48903286 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

بارش باران در بلندی‌های تهران و ۱۰ استان کشور

سازمان هواشناسی ضمن اعلام بارش در تهران و ۱۰ استان کشور از خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا در نیمه شرقی کشور طی امروز و فردا خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
امروز و فردا در مناطقی از استان‌های آذربایجان‌های شرقی و غربی، اردبیل، زنجان، گیلان، مازندران، غرب گلستان و بلندی‌های تهران، البرز، قزوین و سمنان، رگبار و رعدو برق و وزش باد شدید موقتی به ویژه در ساعت‌های بعدازظهر و اوایل شب رخ می‌دهد.

روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه نیز در استان‌های مازندران، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی و بلندی‌های استان تهران، کرمان و هرمزگان شرایط بارشی تداوم دارد. همچنین چهارشنبه در بلندی‌های استان‌های مازندران، گلستان، شرق تهران و سمنان، بارش پراکنده و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.

طی امروز و فردا در نیمه شرقی کشور و استان‌های ایلام، خوزستان، بوشهر، جنوب استان‌های سمنان و تهران و شرق استان‌های اصفهان و یزد، وزش باد شدید گاهی همراه با گردوخاک پیش‌بینی شده است.

آب‌های خلیج‌فارس و دریای عمان فردا یکشنبه و دوشنبه، مواج و متلاطم خواهد شد.

آسمان تهران امروز صاف و گاهی وزش با وزش باد همراه است. حداکثر دما در پایتخت امروز به ۳۷ درجه بالای صفر که در مقایسه با دیروز ۲ درجه کاهش را نشان می‌دهد. حداقل دما نیز در مهرآباد به ۲۵ درجه بالای صفر رسید.
 
<div id="video-display-embed-code_413121" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/823682/413121?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما