شناسهٔ خبر: 67656126 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

توصیه پلیس برای زائران اربعین

معاون اجتماعی پلیس پایتخت، با اشاره به سفرهای زائران ایرانی به کشور عراق و کربلای معلی، گفت: زائران برای دریافت و تمدید گذرنامه های زیارتی در اولین فرصت اقدام کنند و این امر را به روزهای آخر موکول نکنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین،سرهنگ علی همه خانی، با تاکید بر اینکه بسیاری از زائران، به امید این که هنوز فرصت برای دریافت گذرنامه زیارتی دارند، این امر را به روزهای آخر موکول می‌کنند، گفت: متاسفانه این تاخیر باعث می‌شود بسیاری از زائران برای سفرهای خود با مشکل روبه‌رو شوند.در همین راستا نیز پلیس پایتخت تمهیداتی را برای تسهیل در دریافت گذرنامه‌ها در نظر گرفته است که بر اساس آن شهروندان و زائران به راحتی می توانند در ایام ماه محرم برای دریافت این گذرنامه‌ها اقدام کنند.

ایسنا در خبری نوشت: وی در تشریح این تسهیلات گفت: متفاضیان صدور گذرنامه زیارتی، می‌توانند از طریق اپلیکیشن "پلیس من" یا با مراجعه به آدرس POLICE-MAN.IR در بستر فضای مجازی درخواست خود را ثبت کنند تا اقدامات لازم برای صدور انجام شود. همچنین دو مرکز صدور گذرنامه در شهر ری و خیابان مطهری روبروی خیابان کوه نور تهران، نیز در حال حاضر اقدام به صدور گذرنامه می‌کنند.

همه‌خانی، با اشاره به اینکه گذرنامه زیارتی، پاسپورتی است که تنها برای ایام اربعین و برای مسافرت به کشور عراق و شرکت در مراسم پیاده روی اربعین، قابل استفاده است، گفت: با تدابیر اندیشیده شده در پلیس پایتخت، همکارانم در اداره مهاجرت و گذرنامه تهران بزرگ، تمام تلاش خود را می‌کنند که مشکل خاصی برای صدور گذرنامه شهروندان و زائران پیش نیاید.

۲۳۳۲۱۷

نظر شما