شناسهٔ خبر: 67654229 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

برچسب‌ها بیشتر بخوانید نظر شما آخرین اخبار وبگردی

خبر مهم؛ زائران اربعین بخوانند

معاون اجتماعی پلیس پایتخت، با اشاره به سفرهای زائران ایرانی به کشور عراق گفت: زائران برای دریافت و تمدید گذرنامه‌های زیارتی در اولین فرصت اقدام کنند و این امر را به روزهای آخر محول نکنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصاد انلاین به نقل از مهر، سرهنگ علی همه خانی، با تاکید بر این مطلب که بسیاری از زائران، به امید اینکه هنوز فرصت برای دریافت گذرنامه زیارتی دارند و این امر را به روزهای آخر محول می‌کنند، گفت: متأسفانه این تأخیر باعث می‌شود بسیاری از زائران برای سفرهای خود با مشکل روبرو شوند.

این مقام انتظامی با اشاره به سخنان سرهنگ زراعت کار، رئیس اداره گذرنامه فاتب، در خصوص دریافت گذرنامه‌های زیارتی به کربلا، گفت: پلیس پایتخت تمهیداتی برای تسهیل در دریافت گذرنامه‌ها در نظر گرفته است که بر اساس آن شهروندان و زائران به راحتی می‌توانند در ایام ماه محرم برای دریافت این گذرنامه‌ها اقدام کنند.

سرهنگ همه خانی، با اشاره به این تسهیلات گفت: متقاضیان صدور گذرنامه زیارتی، می‌توانند از طریق اپلیکیشن "پلیس من" (POLICE-MAN.IR)، نیز در بستر فضای مجازی نیز درخواست خود را ثبت کنند تا اقدامات لازم برای صدور انجام شود.

وی بیان داشت: ۲ مرکز صدور گذرنامه در شهر ری و خیابان مطهری روبروی کوه نور تهران، نیز در حال حاضر اقدام به صدور گذرنامه می‌کنند.

سرهنگ همه خانی، با اشاره به این مطلب که گذرنامه زیارتی، پاسپورتی است که تنها برای ایام اربعین و برای مسافرت به کشور عراق و شرکت در مراسم پیاده روی اربعین، قابل استفاده است، اظهار داشت: با تدابیر اندیشیده شده در پلیس پایتخت، همکارانم در اداره مهاجرت و گذرنامه تهران بزرگ، تمام تلاش خود را می‌کنند که مشکل خاصی برای صدور گذرنامه شهروندان و زائران پیش نیاید.

معاون اجتماعی پلیس پایتخت، در پایان ضمن تسلیت مجدد شهادت سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، عنوان داشت: پلیس همواره در تلاش برای ایجاد امنیت و آرامش شهروندان در برگزاری مراسم مذهبی است و امیدواریم در این راه سربلند باشیم.

نظر شما