شناسهٔ خبر: 67653899 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

هموطنان دریافت گذرنامه زیارتی را به تعویق نیندازند

معاون اجتماعی پلیس پایتخت از زائران کربلای معلی خواست تمدید گذرنامه‌های زیارتی را به روز‌های آخر محول نکنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سرهنگ همه خانی، با تاکید بر این مطلب که بسیاری از زائران، به امید این که هنوز فرصت برای دریافت گذرنامه زیارتی دارند و این امر را به روز‌های آخر محول می‌کنند، گفت: متاسفانه این تاخیر باعث می‌شود بسیاری از زائران برای سفر‌های خود با مشکل روبرو شوند.

این مقام انتظامی با اشاره به سخنان سرهنگ زراعت کار، رئیس اداره گذرنامه فاتب، در خصوص دریافت گذرنامه‌های زیارتی به کربلا، گفت: پلیس پایتخت تمهیداتی برای تسهیل در دریافت گذرنامه‌ها در نظر گرفته است که بر اساس آن شهروندان و زائران به راحتی می‌توانند در ایام ماه محرم برای دریافت این گذرنامه‌ها اقدام کنند.

سرهنگ همه خانی، با اشاره به این تسهیلات گفت: متقاضیان صدور گذرنامه زیارتی، می‌توانند از طریق اپلیکیشن "پلیس من" (POLICE-MAN.IR)، نیز در بستر فضای مجازی نیز درخواست خود را ثبت کنند تا اقدامات لازم برای صدور انجام شود.

وی ادامه داد: ۲ مرکز صدور گذرنامه در شهر ری و خیابان مطهری روبروی کوه نور تهران، نیز هم اکنون اقدام به صدور گذرنامه می‌کنند.

سرهنگ همه خانی، با اشاره به این مطلب که گذرنامه زیارتی، پاسپورتی است که تنها برای ایام اربعین و برای مسافرت به کشور عراق و شرکت در مراسم پیاده روی اربعین، قابل استفاده است، افزود: با تدابیر اندیشیده شده در پلیس پایتخت، همکارانم در اداره مهاجرت و گذرنامه تهران بزرگ، تمام تلاش خود را می‌کنند که مشکل خاصی برای صدور گذرنامه شهروندان و زائران پیش نیاید.

انتهای پیام/

نظر شما