شناسهٔ خبر: 48870000 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تولیدات پیشگیرانه از کرونا در صداوسیما مرکز آبادان

صدا و سیما مرکز آبادان در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با شرایط خاص همه گیری کرونا آرایش رسانه ای ویژه ای تدارک دیده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آبادان؛ مدیر کل صداو سیما مرکز آبادان در تماس تلفنی با دکتر سلمان زاده رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اعلام این خبر گفت: شبکه آبادان ضمن پاسداشت ایام عزای اباعبدالله الحسین (ع) و تعظیم حداکثری شعائر دینی در ماه های محرم وصفر ، متناسب باشرایط کرونایی حاکم بر کشور و منطقه چینش برنامه های رادیویی و تلویزیونی را تغییر داده است.

ناصر بهرام افزود : صدا و سیما مرکز آبادان در کنار کادر درمان و با هدف حفظ سلامت مردم عزیزمان ضمن تامین نیاز مخاطب به فضای معنوی و پرشور و شعور عزای امام حسین(ع) با برنامه های متنوع در ساختارهای مختلف از جمله سخنرانی، مداحی های عربی و فارسی ، برنامه های ترکیبی و البته آموزش های مربوط به کرونا رسالت خود را عملیاتی می کند.

وی افزود: شبکه آبادان با تبلیغ و تشویق عزاداران و صاحبان مجالس به رعایت شیوه نامه های بهداشتی به کمک کادر درمان آمده است و با پوشش مجالسی که مقید به رعایت پروتکل ها هستند سعی در فرهنگ سازی و ارایه الگوهای درست خواهد داشت.

 بهرام همچنین این اطمینان را به مردم و مخاطبان شبکه آبادان داد که با دنبال کردن برنامه های متنوع رادیو و تلویزیون آبادان از فیض معنوی این ایام بهره مند خواهند شد.

یادآور می شود در راستای حفظ سلامت عشاق مکتب حسین (ع) مراسم شیرخوارگان حسینی جمعه این هفته به صورت زنده و از محل استودیو سیمای آبادان به روی آنتن خواهد رفت.

دکتر سلمان زاده در این گفتگوی صمیمانه از همراهی و همکاری مداوم شبکه آبادان با کادر درمان و سربازان خط مقدم جبهه مقابله با کرونا تقدیر کرد.

نظر شما