شناسهٔ خبر: 48869999 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تولیدات پیشگیرانه از کرونا در صدا و سیما مرکز آبادان

صدا و سیمای مرکز آبادان در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با شرایط خاص همه گیری کرونا آرایش رسانه‌ای ویژه‌ای تدارک دیده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آبادان، مدیر کل صدا و سیمای مرکز آبادان در تماس تلفنی با دکتر سلمان زاده رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اعلام این خبر گفت: شبکه آبادان ضمن پاسداشت ایام عزای اباعبدالله الحسین (ع) و تعظیم حداکثری شعائر دینی در ماه‌های محرم و صفر، متناسب با شرایط کرونایی حاکم بر کشور و منطقه چینش برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی را تغییر داده است.
ناصر بهرام افزود: صدا و سیمای مرکز آبادان در کنار کادر درمان و با هدف حفظ سلامت مردم عزیزمان ضمن تامین نیاز مخاطب به فضای معنوی و پرشور و شعور عزای امام حسین (ع) با برنامه‌های متنوع در ساختار‌های مختلف از جمله سخنرانی، مداحی‌های عربی و فارسی، برنامه‌های ترکیبی و البته آموزش‌های مربوط به کرونا رسالت خود را عملیاتی می‌کند.
وی افزود: شبکه آبادان با تبلیغ و تشویق عزاداران و صاحبان مجالس به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به کمک کادر درمان آمده است و با پوشش مجالسی که مقید به رعایت پروتکل‌ها هستند سعی در فرهنگ سازی و ارایه الگو‌های درست خواهد داشت.
بهرام همچنین این اطمینان را به مردم و مخاطبان شبکه آبادان داد که با دنبال کردن برنامه‌های متنوع رادیو و تلویزیون آبادان از فیض معنوی این ایام بهره‌مند خواهند شد.
یادآور می‌شود در راستای حفظ سلامت عشاق مکتب حسین (ع) مراسم شیرخوارگان حسینی جمعه این هفته به صورت زنده و از محل استودیو سیمای آبادان به روی آنتن خواهد رفت.
دکتر سلمان زاده در این گفتگوی صمیمانه از همراهی و همکاری مداوم شبکه آبادان با کادر درمان و سربازان خط مقدم جبهه مقابله با کرونا تقدیر کرد.

نظر شما