شناسهٔ خبر: 48809049 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

کشف 58 قبضه اسلحه غیرمجاز در کرمانشاه

 فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام یک باند توزیع سلاح و کشف 58 قبضه کلت در "کرمانشاه" با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

صاحب‌خبر -

 سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت عمومی از فعالیت اعضای یک باند توزیع اسلحه و اینکه قصد انتقال تعداد قابل توجهی سلاح از مرزهای غربی به داخل استان را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی مسیر حرکتی خودرو پراید قاچاقچیان در محورهای "اورامانات" شده و پس از مدتی تعقیب نامحسوس در فرصتی مناسب نسبت به توقیف آن اقدام کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در بازرسی های انجام گرفته 58 قبضه سلاح غیرمجاز به همراه 116 تیغه خشاب کشف شد.

جاویدان همچنین از دستگیری دو نفر در این رابطه و معرفی آنها به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

کشف 958 قبضه اسلحه از ابتدای امسال در کرمانشاه

وی در ادامه به کشف 989 قبضه سلاح جنگی و شکاری طی سال جاری در استان اشاره کرد و گفت: 14 هزار و 516 عدد فشنگ نیز کشف شده است.

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین از انهدام پنج باند و کشف یازده محموله سلاح غیرمجاز خبر داد و گفت: با تلاش ماموران 14 نفر از اعضای باندهای متلاشی شده هم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده اند.

جاویدان در پایان مبارزه با قاچاقچیان سلاح و مهمات و صیانت از امنیت جامعه را از مهمترین برنامه ها و اولویت های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

انتهای پیام

نظر شما