شناسهٔ خبر: 67655398 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس ستاد انتخاباتی رئیس جمهور منتخب در یزد:

گمانه زنی‌های انتصاباتی در یزد رد شد

یزد- رییس ستاد انتخاباتی رئیس جمهور منتخب در یزد ضمن رد گمانه زنی‌های انتصاباتی اعلام کرد: ستاد هیچ‌گونه پیگیری و رایزنی با هیچ شخصی برای تعیین استاندار جدید نداشته است.

صاحب‌خبر -

محمدعلی طالبی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به گمانه‌زنی‌های متعدد درباره انتصاب استاندار دولت چهاردهم در یزد، ضمن احترام به دیدگاه‌ها و نظرات مختلف از انتخاب نماینده دولت در استان بر اساس فرآیندهای قانونی بعد از تشکیل هیأت دولت خبر داد.

وی با تاکید بر اینکه انتصابات فرآیند قانونی را پس از تعیین هیأت وزیران و مشخص شدن رویکردهای وزارت کشور طی خواهد کرد، اظهار داشت: در انتصابات به همراهی و وفاداری فرد به گفتمان و رویکرد رئیس جمهور توجه خواهد شد ضمن اینکه شناخت مأموریت استانداری، داشتن تجربه اجرایی متناسب، برخورداری از روحیه کار جمعی و شناخت اولویت‌های استان از جمله ویژگی‌های فرد منتخب خواهد بود.

رییس ستاد انتخاباتی رییس جمهور منتخب در یزد با اشاره به اینکه این ستاد هیچ‌گونه پیگیری و رایزنی با هیچ شخصی برای تعیین استاندار جدید نداشته، تاکید کرد: باید از طرح اینگونه مباحث که موجب بروز اختلاف در جبهه حامیان رئیس جمهور منتخب می‌شود یا به جریان خدمت دستگاه‌های دولتی در این شرایط حساس آسیب می‌زند، پرهیز کرد.

نظر شما