شناسهٔ خبر: 48808438 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کشف ۵۸ قبضه سلاح غیرمجاز در کرمانشاه

خبرگزاری صداوسیما

فرمانده انتظامی استان از انهدام یک باند توزیع سلاح در کرمانشاه و کشف ۵۸ قبضه اسلحه کلت از این باند خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان گفت: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت عمومی از فعالیت کشف ۵۸ قبضه سلاح غیرمجاز در کرمانشاهاعضای یک باند توزیع اسلحه و اینکه این باند قصد انتقال تعداد قابل توجهی سلاح از مرز‌های غربی به داخل استان را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی مسیر حرکتی خودرو پراید قاچاقچیان در محور‌های اورامانات شده و پس از مدتی تعقیب نامحسوس در فرصتی مناسب نسبت به توقیف آن اقدام کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودروی قاچاقچیان ۵۸ قبضه سلاح غیرمجاز به همراه ۱۱۶ تیغه خشاب کشف شد.

سردار جاویدان همچنین از دستگیری دو نفر در این رابطه و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

کشف ۹۵۸ قبضه اسلحه از ابتدای سال جاری در استان کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان با اشاره به کشف ۹۵۸ قبضه سلاح جنگی و شکاری طی سال جاری در استان گفت: در این رابطه ۱۴ هزار و ۵۱۶ عدد فشنگ نیز کشف شده است.

سردار جاویدان همچنین از انهدام ۵ باند و کشف ۱۱ محموله سلاح غیرمجاز در این مدت خبر داد و گفت: با تلاش ماموران ۱۴ نفر از اعضای باند‌های متلاشی شده دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده اند.

<div id="video-display-embed-code_6825293"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3188109/6825293?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما