شناسهٔ خبر: 48509969 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پولادگر: دلم برای تکواندوکاران می‌سوزد/ شرمنده مردم ایران هستم

رئیس فدراسیون تکواندو درباره عملکرد ضعیف ۳ ملی پوش کشورمان در رقابت‌های المپیک توکیو توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون تکواندو، سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو با اشاره به عملکرد نمایندگان این رشته در المپیک توکیو گفت: المپیک آوردگاهی است که بهترین‌های دنیا در آن حضور دارند و هیچ چیز در آن قابل پیش بینی نیست. در این دوره از رقابت‌ها دیدیم که قهرمانان بزرگ مقابل جوانان پرانگیزه تن به شکست دادند. تکواندوکاران ما نیز به دلایل مختلف نتوانستند شایستگی‌های خود ثابت کنند.

پولادگر با اشاره به حمایت‌های صورت گرفته از تیم ملی تکواندو افزود: در یک سال و نیم گذشته با وجود شیوع ویروس کرونا و مشکلات عدیده مالی، فدراسیون با حمایت‌های کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان تمام ملزومات برگزاری اردو‌های آماده سازی را فراهم و تلاش کرد این اردو‌ها با کمترین مشکل برگزار شود.

پولادگر گفت: دلم برای بچه‌ها می‌سوزد، برای رسیدن و حضور در المپیک از جان مایه گذاشتند و سختی‌های زیادی را تحمل کردند. آرمین هادی‌پور زمانی که دچار پارگی رباط زانو شد تمام پزشکان متخصص هم نظر بودند که باید جراحی شود. بیش از یک سال تمرین کرد و درد زیادی کشید، چون سهمیه به نام آرمین بود.

رئیس فدراسیون تکواندو خاطر نشان کرد: ناهید کیانی هم به خاطر تصمیم کاملا سیاسی و بی سابقه کمیته بین المللی المپیک در دادن سهمیه وایلد کارت به یک پناهنده ایرانی و تحمیل جدول ۱۷ نفره در سخت‌ترین شرایط قرار گرفت. علی‌رغم شایستگی، این قهرمانان نتوانست نتیجه‌ای که برای آن زحمت زیادی کشیده بودند را کسب کنند.

پولادگر در پایان با بیان اینکه شادی مردم مهم‌ترین انگیزه مسئولان و ورزشکاران برای حضور در مسابقات است، گفت: شرمنده مردم کشورم هستم و از آن‌ها عذرخواهی می‌کنم. تکواندو برای اولین بار از میدان المپیک نتوانست نتیجه‌ای را کسب و دل مردم را شاد کند.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما