شناسهٔ خبر: 48457802 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تشدید محدودیت‌های کرونایی در استان البرز

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز گفت: محدودیت‌های کرونایی در سطح استان البرز با شدت و قاطعیت بیشتری اجرایی خواهد شد.

صاحب‌خبر -

غلامعلی شرق، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص ممنوعیت تردد در تعطیلات، گفت: برابر تصمیمات کمیته ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا به منظور مدیریت و مقابله با کنترل پیک پنجم این بیماری، تمامی سفرها به سراسر کشور ممنوع اعلام شده است.

رئیس پلیس راهور استان اظهار کرد: در اعمال و اجرای این طرح، تردد و سفر به شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع بوده و استثنا درنظر گرفته شده صرفا شامل خودروهای ناوگان عمومی و حمل بار و مسافر بوده و مجوزهای صادره از سوی فرمانداری‌ها نیز در این ایام فاقد اعتبار است.

این مقام انتظامی در ادامه بیان کرد: با توجه به افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در سطح استان، مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص محدودیت تردد شبانه خودروها همچنان پابرجاست.

وی افزود: طبق تصمیمات اتخاذ شده تردد تمامی خودروهای شخصی از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد در شهرهای استان ممنوع بوده و با ناقضان قانون برابر مقررات برخورد خواهد شد.

شرق با بیان اینکه تمامی دوربین های ثبت تخلف سطح شهر فعال و تخلفات از این طریق به صورت هوشمند ثبت می شود، تصریح کرد: در صورتی که مالک وسایل نقلیه ای مبادرت به مخدوش کردن ارقام پلاک خودروی خود کند نیز وسیله نقلیه او توقیف و راننده به مراجع قضائی معرفی خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان از شهروندان درخواست کرد که بارعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برای حفظ جان و سلامت خود همچون گذشته با خادمان خود در نیروی انتظامی همکاری لازم را داشته باشند تا بزودی شاهد کاهش زنجیره انتقال ویروس خطرناک کرونا باشیم.

انتهای پیام/ج

 

نظر شما