شناسهٔ خبر: 67314050 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

با حضور وزیر آموزش و پرورش

اولین مدرسه اتیسم کرمانشاه افتتاح شد

زهرا مرادی

 اولین مدرسه اتیسم کرمانشاه با حضور وزیر آموزش و پرورش، استاندار و جمعی از مسئولین استان افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

سلمان محمدی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، امروز (دوم تیر) در این مراسم افتتاح این مدرسه را یکی از  اقدامات خوب دولت شهید جمهور عنوان کرد و افزود: این مدرسه در ادامه نگاه عدالت محورانه دولت شهید آیت الله رئیسی در برنامه ساخت قرار گرفت که امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی بهترین الگوی خدمت را پیاده کرد، افزود: امیدواریم مکتب خدمت شهید رئیسی تداوم پیدا کند و در آینده شاهد افتتاح پروژه‌های بیشتری از این دست در استان باشیم.

مرزبان نظری مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه نیز در حاشیه افتتاح این مدرسه در گفت و گو با ایسنا، گفت: مدرسه اتیسم زنده یاد احمد باباخانی نخستین مدرسه اتیسم کرمانشاه است که با ۱۵ کلاس درس و فضاهای کارگاهی در فضایی به وسعت ۱۰۳۵ متر احداث شده است.

نظری افزود: برای ساخت این مدرسه خیر ساز ۱۵ میلیارد تومان هزینه شده که ۴.۵ میلیارد تومان آن توسط خانواده خیر مدرسه ساز مرحوم احمد باباخانی تامین شده است.

نظری گفت: امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش به صورت همزمان ۱۳ پروژه آموزشی و ورزشی با زیربنای ۷۵۰۰ مترمربع در قالب پروژه‌های چله خدمت در استان افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، امروز همچنین مدرسه ۱۵ کلاسه خیرساز حشمت الله عیوضی با مساحت ۱۵۰۰ متر مربع در محله محروم جعفرآباد کرمانشاه کلنگ‌زنی شد.
انتهای پیام

نظر شما